„Дънди Прешъс Металс Челопеч“, „Софийска вода“ и „Мото-Пфое“ са спонсорите на „Вечер на добродетелите 2017“

OFFNews 12 октомври 2017 в 17:15 2992 0

„Дънди Прешъс Металс Челопеч“ ЕАД, „Софийска вода“ АД и „Мото-Пфое“ са спонсори на „Вечер на добродетелите 2017“. 

За четвърта година специален домакин на най-голямото благотворително събитие на фондация „За Нашите Деца“ е Sofia Event Center, които предоставят уникална по рода си мултифункционална зала, с 360 градусова проекция.

За осми път Генерален спонсор на „Вечер на добродетелите“ е „Дънди Прешъс Металс Челопеч“ ЕАД. Освен дългогодишното партньорство за „Вечер на добродетелите“, „Дънди Прешъс Метълс Челопеч“ ЕАД ни помага да сбъдваме много наши мечти, сред които създаването на Комплекс за ранно детско развитие, построяването на „Детска къща“, пилотирането на приемната грижа в България, и др., обявиха организаторите.  

Златен спонсор на „Вечер на добродетелите 2017“ е „Софийска вода“ АД. Дружеството подкрепя каузата на фондацията всяко дете да расте в сигурна и подкрепяща семейна среда от 2011 г. Във всички офиси за обслужване на клиенти са поставени дарителски кутии, средствата от които се инвестират в предотвратяване на изоставянето на деца в родилните отделения.

Тази година фондация „За Нашите Деца“ и „Софийска вода“ АД сключиха споразумение за дългогодишно сътрудничество, в продължение на което са разпространени 160 000 флаера с информация за кампанията за насърчаване на индивидуалното дарителство „Коледа по никое време“.

Сребърен спонсор са „Мото-Пфое“. Компанията е с дългогодишни традиции в корпоративната социална отговорност и е доказала, че споделя ценностите в сферата на детското благосъстояние. През 2014 г. управителят Атанас Фурнаджиев връчи на изпълнителния ни директор Иванка Шалапатова ключовете от чисто нов Ford Focus, който за фондация “За Нашите Деца“ се превърна в „Автомобилът на надеждата“.

За благотворителното наддаване на миналогодишното издание на „Вечер на добродетелите 2016“, „Мото-Пфое“ предостави безвъзмездно уникален планински велосипед Volvo, който допринесе към търга сумата от 2500 лв. За тазгодишния търг г-н Фурнаджиев дари тениска на Антони Марсиал - нападател от националния отбор на Франция и най-скъпо платения тийнейджър при трансфер през 2015 година в историята на футбола.

От фондация „За Нашите Деца“ изразиха благодарността си към партньорите в лицето на Sofia Event Center, „Дънди Прешъс Металс Челопеч“ ЕАД, „Софийска вода“ АД и „Мото-Пфое“. Само за първите 6 месеца на 2017 г. благодарение на устойчивото ни партньорство с тях и съдействието на всички корпоративни, институционални и индивидуални дарители, фондацията успя да помогне на над 1000 деца, с което броят на подкрепените деца и семейства от създаването на фондацията надхвърли 10 000.

Партньорска публикация

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Година след катастрофалния резултат от теста за функционална грамотност PISA