6,8% ръст на продажбите на нови автомобили в България

OFFNews Последна промяна на 17 декември 2014 в 13:00 1946 3

С 1171 повече нови коли са регистрирани у нас в първите 11 месеца на 2014 г. спрямо същия период на миналата година, сочат данните на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).

За периода януари-ноември регистрациите на нови коли в България са се повишили с 6,8 на сто и са достигнали общо 18 427 спрямо 17 256 за миналата година.

Въпреки общия годишен ръст, през ноември са продадени със 76 нови коли по-малко спрямо същия месец на 2013-та. Според данните за 11-ия месец търговията с нови возила се е свила с 4,5% на годишна база до 1595 продажби, докато през същия месец на миналата година бройката е била 1671.

Тези резултати ни нареждат на 17-о място по ръст на регистрираните нови автомобили от изследваните 28 страни, членки на ЕС. Първенец в класацията е Испания с годишен ръст от 17,4%, след нея е Великобритания с увеличение от 8%, трета е Италия с 5%.

От началото на годината броят на регистрираните нови автомобили в Европа се е увеличил с 5,7% на годишна база до 10,9 милиона.

Първо място по брой продадени автомобили в Европа заема VW Group с 253 218 бройки през ноември и 2 946 296 за 11-е месеца.

На второ място е френската PSA Group. През ноември тя е продала 98 454 автомобила, а от началото на годината - 1 258 457 продажби.

На трето място е Renault Group с продадени общо 1 121 024 автомобила. Четвърти са Ford, а пети Opel. Шестото място е за BMW Group - лидер сред производителите на премиум автомобили. В топ 10 влизат още FCA Group, Daimler, Toyota Group и Nissan

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

17.12 2014 в 15:02

ама колко сносно е написана статията парвите 11 месеца все едно имаме още 11 втори месеца от годината.
Неможах да се здържа от коментар................

17.12 2014 в 14:06

Ванче, да не би да те е отрязал някой млад "продавач-консултант" в автосалона?

17.12 2014 в 13:59

Ако искат по-високи продажби, да вземат да си четат пощите и да отговарят. Не всеки има време и желание да им ходи на крака или да му дрънкат по телефона, когато хич не е удобно. Личен опит от последния месец. Няма да ви се моля, пишете ми навреме и грамотно! И като водят клиент на тест драйв, да забравят за сълзливи лични истории колко били прецизни в обслужването, ама все не ги дооценявали. Да престанат да питат и какво работиш и да минават на 'ти' след няма и десет минути. Скъсяването на дистанцията толкова бързо е ненужно и непрофесионално. Клиент и продавач не сме от една партия, една лига, клуб и т.н. И нека си премълчават какви коли карат извън работа. Щото не върви някой, който печели за месец горе-долу колкото потенциален клиент за четвърт ден, да се пъчи с по-скъпия си модел. Смешно е и несериозно. По темата само!