Ние спазваме едно правило, което е независимост и свобода на словото. Начинът, по който гарантираме това, е като имаме много стриктни редакционни процеси. Журналистите трябва да произведат съдържанието, да открият новината и да я предадат, но трябва да минат през много стриктен редакторски процес при „Юнайтед медиа”. За да се случи това, имаме редакторски борд, независим редакторски борд, базиран в Люксембург. В него участват международни експерти.
Това заяви председателят на новият собственик на Нова Броудкастинг Груп - "Юнайтед груп" Никос Статопулос в интервю за Нова тв.
Попитан дали журналистите в телевизията ще имат свобода за работа, той допълни, че в редакторския борд влизат висши кадри, които са работили в Германия, във Великобритания, за RTL, за BBC, в държави и компании, в които "Юнайтед груп" не развива дейност: "Затова те са напълно независими и са в състояние да гарантират независимостта на всички наши журналисти и колко безпристрастни са журналистите ни. Обръщаме много, много голямо внимание на това. Това е от изключително значение не само за „Юнайтед груп”, но и за BC Partners, като основен акционер, зад който стоят и международни инвеститори. Много е важно да запазим тази независимост, да няма намеса, да не се влияем от случващото се на местно ниво и да сме сигурни, че правим това, което е правилно."
"Не гледаме на Нова тв като на инвестиция за следващите две години, а за много, много години", каза Статопулос.
Той заяви и че вероятно "Юнайтед груп" ще инвестира в още компании в България, защото смята страната за добра среда за развиване на бизнес.
За компанията инвеститор е било важно да придобие телекомуникационен оператор (БТК) в комплект с медиен бизнес:
"Нашата философия до голяма степен е, че не можеш да имаш само телекомуникационен оператор или само медиен такъв. Светът, в който медиите и телекомуникационните оператори се интегрират, е светът на бъдещето. Вярваме, че има голяма синергия в това да притежаваш заедно телекомуникационен и медиен бизнес. Телекомуникационният оператор функционира като канал за дистрибуция, докато медията е тази, която произвежда и притежава съдържанието. А ако притежавате съдържанието, най-вече локално, което можете да произведете, а в същото време имате и телекомуникационен бизнес, с който го разпространявате, то ние смятаме, че тогава имате най-доброто от двете. По този начин имаш и синергиите, и мащаба."
Попитан дали в ерата на интернет има бъдеще за телевизията, за радиостанциите и за вестниците, Статопулос заяви, че вярва в това, защото различните видове медии привличат различни аудитории.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Делфини умират в Черно море заради петролен разлив от аварирали руски танкери
Кой е безродник, Ваше Светейшество?!
Кой е безродник, Ваше Светейшество?!
Километрични задръствания от тирове и автомобили на границата с Турция