Вторият лъч на метрото ще се издържа от наеми

Последна промяна на 29 май 2012 в 19:53 1112 0

"Метрополитен" ще събира наемите и от втория лъч на метрото. Снимка: БГНЕС
Общинското предприятие "Метрополитен" ще стопанисва и ще събира наемите от търговските обекти и от рекламата на територията на метростанциите от втория лъч на метрото и продължението на първия. Това ще гласува на заседанието си в четвъртък Столичният общински съвет (СОС). Досега "Метрополитен" събираше наемите от търговските обекти и билбордовете на действащите метростанции - над 100 павилиони, магазини и складове. С решението на СОС ще получат още 48 обекта са стопанисване. За новите станции дружеството трябва да направи конкурси. С пускането на втората линия на метрото в София разходите по експлоатацията ще се увеличат двойно, а нивото на приходите ще се запази, обяви днес пред общинската транспортна комисия шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев. Очаква се втората линия на метрото да бъде пусната в края на лятото.  По данни на Братоев приходите на дружеството за миналата година от външни дейности са били 3,375 млн. лв., като само 600 хиляди са били от рекламните площи. Над 1,1 млн. лв. метрото е получило от отдаването на площите си за снимки на клипове и филми, както и от наема за разполагането на банкомати. По думите на Братоев няма голям интерес към наема на търговски обекти в метростанциите. На някои от тях се се е наложило да се обявява на няколко пъти конкурс. Той даде за пример метростанция "Сердика", където наемната цена е 51 евро на кв. м. Шефът на "Метрополитен" уточни, че първо ще се обяви конкурс за избор на рекламна агенция за отдаване под наем на площите на втората линия на метрото. Договорът на агенцията, наета за първия лъч на метрото, все още е в сила.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !