Московски: Не даваме пари на железниците без разрешение от Брюксел

Последна промяна на 10 март 2013 в 20:19 2167 2

Ивайло Московски. Снимка БГНЕС
Ивайло Московски. Снимка БГНЕС

БДЖ има дългове от 800 млн. лева още от първия ден, в който дойдохме на власт и е в технически фалит.

Това заяви министърът в оставка Ивайло Московски по повод протестите срещу приватизацията на " БДЖ-Товарни превози".

Според Московски, приватизацията е единственият начин БДЖ да бъдат стабилизирани.

Държавата няма право да дава пари на железниците без разрешение от Брюксел, но дори и да получим такова, не знам дали е справедливо с парите на всички данъкоплатци да се плаща този дълг, каза още министърът в оставка.

Московски посочи, че холдингът "БДЖ - Товарни превози" е в списъка на фирмите, които не са разрешени за приватизация, но дъщерните му дружества не са в този списък.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

11.03 2013 в 06:02

Ах Московски, как ми се иска и теб да те набият с пръчки на голо!!! Глей сега малко кратуно министерска и си приготви елката : http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=6&a1=858&a2=859&a3=892&a4=895#cont от сайта на НСИ взимаш дължината на жп. линиите в България- 4072 км. После ей от тука http://www.railway-technical.com/finance.shtml ще се осведомиш, че цената на 1 км жп. линия варира от 1.28 млн. долара/км за 470 км трасе в Ангола до около 10 млн долара за 300 км трасе в Испания и Китай. Ако вземеш дори само половината на цената на Анголската жп. линия ( 0.64 млн.долара/км= 1 млн. лева /км ) и го умножиш по 4072 км жп линии у нас ще видиш че само жп. мрежата в БЪЛГАРИЯ не струва по-малко от 4 МИЛИАРДА ЛЕВА. Без да смятам гари, локомотиви, вагони и другите активи. Така че, маймуно наречена Ивайло Московски, не си си направил добре сметката, а пък и ний трева вече спряхме да пасем.

10.03 2013 в 23:17

Че предишните са виновни, това е ясно. Пита се къде изчезнаха четири милиарда от фискалния резерв и за какво ги употребихте?