Кристиан Кръстев: Състоянието на БДЖ е трагично

Последна промяна на 26 март 2013 в 09:24 2116 7

Кристиан Кръстев. Снимка: МТИТС
Кристиан Кръстев. Снимка: МТИТС

До дни ще станат ясни мерките, които ще се предприемат в БДЖ, за да бъде оздравена компанията.

Това каза пред БНТ служебният министър на транспорта Кристиян Кръстев.

Той беше категоричен, че за да се подобри състоянието в сектора са необходими добре обмислени стъпки. На този етап задълженията на националния железопътен превозвач са 716 милиона лева. След среща с тримата най-големи кредитори е било постигнато споразумение те да получат ежедневен достъп до информация за състоянието на дружеството.

Сделката с турските вагони е била забавена. Следващата седмица страната ни ще получи разрешение от ЕС композициите да тръгнат по българките жп линиите.

Кръстев критикува шефа на железниците Владимир Владимиров за състоянието на жп-транспорта. Според министъра дълговете са намалени за сметка единствено на 2000 уволнени служители, които сега съдът възстановявал на работа. Състоянието на компанията е много тежко, каза Кръстев, като посъветва Владимиров "да не говори глупости".

Кристиан Кръстев каза, че още не е готов с евентуални кадрови промени в ръководството на БДЖ. Няма време и оттук нататък всяка стъпка ще е много добре обмислена, обясни министърът. По думите му - следващата крачка ще е рязка, точна и ясна.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

26.03 2013 в 12:48

Кристиян Кръстев е първият мениджър в транспортното министерство, който веднага разбра кой е главния проблем за трагичното състояние на БДЖ - ръководството на железницата, начело с председателя на съвета на директорите Владимир Владимиров, изпълнителния директор Велик Занчев и управителите на двете дъщерни дружества - пътнически и товарни превози. Браво г-н министър! Всички железничари очакваме до края на тази седмица да обявите персоналните промени в ръководството на железницата и се надяваме те да не са половинчати. Върнете професионалистите в БДЖ и с тяхна помощ ще ОСТАНЕТЕ в ИСТОРИЯТА НА ТАЗИ СТО ГОДИШНА КОМПАНИЯ.

26.03 2013 в 12:22

"Състоянието на БДЖ е трагично" Ама се редят на опашка да го приватизират и се карат кой да лапне по големия дял!

26.03 2013 в 12:02

"Той беше категоричен, че за да се подобри състоянието в сектора са необходими добре обмислени стъпки. " -
Направо да не повярва човек, какви прозорливи слова!

26.03 2013 в 10:53

БДЖ трябва да бъде фалирана и това е. Ако не го направят самите директори ще го направят тези над тях в министерството. Въпрос е само на време БДЖ и най-вече Товарни превози да се продадат на "наще" хора. Просто вече почти не остана друго държавно из България за краден.., ъъъ приватизиране освен фонда на БДЖ - функции, сгради, оборудване.

26.03 2013 в 10:47

Всяка фирма в която се появи съветникът на Дянков Велин Филипов бива разграбена и след това фалира. Преди беше в Кремиковци, сега в БДЖ. Прокуратурата спи, ДАНС - също, накрая сметката я плащаме ние.

26.03 2013 в 09:52

Бившите глупаци които ръководеха БДЖ се биеха в гърдите че 2012 компанията ще излезе на нула,тоест без задължения.Я сега отидете и ги попитайте какво се обърка в тения план.

26.03 2013 в 09:37

Звучи добре... Особено в частта, че някой "не си е свършил работата", защото ТОВА Е ИСТИНАТА, КОЯТО ПОСТОЯННО ОСТАВА СКРИТА! И никой не търси отговорност на стотиците ръководни кадри, докарали едно след друго, всички български предприятия до фалит, вместо да ги обновят и пласират адекватно на пазара! Некадърни, или по-скоро поръчкови, директори, които са за затвор - ДА СЕ ГОТВЯТ!!!

Едно предприятие е губещо, ако има НЕКАДЪРНО и/или ПОДКУПЕНО ръководство.

Всички бивши директори на големи предприятия в България - НА СЪД!

Ако не се справяш с даден казус, ако е над компетентността ти - отказваш се! Не трупаш милиони за няколко години и да свиеш после рамене, а никой да не ти потърси сметка за изгубеното време и грешните решения, принесли вреда на цялата държава. Това си е чиста ДЪРЖАВНА ИЗМЯНА! Поправете ме, ако греша.