Храни, които е по-добре да се ядат на празен стомах

OFFNews 23 юни 2022 в 09:50 6471 0

диня

Снимка Pixabay

Храни за празен стомах

Въпреки че е много важно да обръщаме внимание на храната, която приемаме, трябва да внимаваме и по кое време на деня я консумираме. Закуската е много важно хранене – може или да оправи, или да развали деня ви, пише Femina.in, цитирана от БГНЕС.

Организмът се нуждае от време, за да се събуди и раздвижи. Диетоложката Ловнет Батра от Ню Делхи е съставила списък с храни, които ускоряват метаболизма и са страхотно „гориво“ за тялото в началото на деня.

Ето храни, които е по-добре да консумирате на закуска или на празен стомах:

Бадеми

Бадемите са богати на най-важните витамини и минерали и е много полезно да изядете 5 до 10 бадема след дълъг период без ядене. Това ще ви осигури много хранителни вещества и няма да чувствате глад толкова често през деня.

Чудесна идея е да накиснете бадемите във вода, защото така те имат още бъдат още по-полезни – кората на този плод съдържа танин, който подобрява усвояването на хранителните вещества, а когато бадемовата кора е добре накисната, хранителните вещества се отделят по-лесно.

Мед с топла вода

Всеизвестно е, че тази комбинация подобрява храносмилането и има благоприятен ефект върху имунната система, а когато се приема на празен стомах – има чудесен ефект върху обмяната на веществата.

За разлика от много напитки за отслабване, които се препоръчват, комбинацията от вода и мед, понякога с добавка на лимон, има много малко калории, осигурява енергия и насърчава детоксикацията.

Стафиди

Стафидите съдържат висока концентрация на калий и желязо. Накиснете стафидите във вода за една нощ, тъй като това ще подобри усвояването на хранителните вещества. Стафидите съдържат естествени захари, те повишават енергията сутрин и ви подготвят за останалата част от деня. Освен това помагат за регулиране на нивата на кръвната захар.

Диня

Идеалното време да се насладите на динята е сутрин, тоест идеално е да се яде на гладно, защото е много богата на електролити, лека е и има много различни хранителни вещества.

Семена от чиа

Тези малки семена съдържат всичките девет незаменими аминокиселини, а има и есенциални мастни киселини, магнезий, желязо, витамини от група В. Препоръчително е семената от чиа да се приготвят предишната вечер като се оставят да престоят във вода или мляко, за да набъбнат, след което се смесват с пресни плодове.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Можеше ли да спасим убитата Силвия?