Бизнесът предлага България да има общ бранд за здравния туризъм, който използва минералната вода, като идеята е да бъде със слогана “Честита баня”, съобщи Travel News.
Идеята дойде по време на кръгла маса, организирана от Българската асоциация за туризъм, Столична община – Общинското предприятие “Туризъм”, Район Овча купел и УНСС.
Изразът “Честита баня” е познат на българите и се характеризира с нашите традиции в използването на минералните извори още от времето, когато сме били част от Римската империя. Освен това ще звучи интересно за чуждите туристи, заяви проф. Марияна Янева, ръководител на катедра „Икономика на туризма” в Университета за национално и световно стопанство.
Според нея брандът може да се наложи международно като българска баня – “Честита баня”, както са известни турската баня (хамам), финландската баня и сауна, римската баня, руската баня и др.
Янева коментира, че е крайно време страната ни да се ребрандира правилно като здравна дестинация, която може да предложи целия пакет от услуги на базата на минералната вода - СПА, уелнес, балнеолечение, калолечение, климатолечение, медицински и др.
Тя подчерта, че Европа като цяло започва да върви в такава посока и да инвестира в сектори, които носят повече приходи в сравнение с масовия туризъм.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
Агенция ''Митници'' с награда от британското вътрешно министерство
Тръмп иска смъртно наказание за ''брутални изнасилвачи, убийци и чудовища''