Cloudcart е специализиран софтуер, който подпомага развитието на малкия и среден бизнес.
Това става чрез създаването на платформа за електронна търговия. Софтуерът набляга на рекламата и маркетинга на бизнеса на потребителя.
През периода март-април близо 2000 магазина преминаха към онлайн търговия с помощта на Cloudcart. По този начин бяха намалени загубите за бизнесите от пандемията от коронавирус.
Положителен ефект от COVID-19 е увеличаването на броя на плащанията с карти и чрез кредити.
В българските сайтове за електронна търговия се предлагат най-вече модни аксесоари, спортни стоки, техника и книги. Това до голяма степен удовлетворява търсенето на потребителите.
По данни на компанията 45% от българските потребители харчат между 100 и 500 лв. за онлайн покупки. 27% отделят между 500 и 1000 лв., 17% над 1000 лв. и едва 11% до 100 лв.
"Cloudcart е платформа за онлайн тръговия, в която всеки търговец, с регистрация за 60 секунди, може да разполага с онлайн магазин, който реално да започне да продава веднага и то напълно безплатно", заяви Евгени Йорданов, главен дигитален директор на Cloudcart.
Повече за Cloudcart ще намерите на www.cloudcart.com
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир