Gravitech пуска безплатна онлайн платформа за фактуриране в подкрепа на малкия бизнес

OFFNews Последна промяна на 28 септември 2018 в 19:07 2053 0

Българската софтуерна компания Gravitech представи новата си система за онлайн фактуриране Gravitech Безплатно Фактуриране. Тя е напълно безплатна и включва богати функционалности, позволяващи на една фирма да издава всички най-необходими документи за продажби от всяка точка, свързана с интернет.

Пускането на безплатната платформа е част от дългосрочните усилия на Gravitech да подпомага дигитализацията на малките и средни български фирми.

Межудвременно компанията пусна на пазара и иновативни системи за управление на човешките ресурси, както и на складове.

В подкрепа на дигитализацията на малкия бизнес

„Стартираме тази кампания, защото имаме желание да подобрим присъствието на българските малки фирми в интернет и да привлечем вниманието им към предимствата на дигиталните технологии за техния бизнес. Убедени сме, че ако малкият бизнес у нас повиши своята конкурентоспособност, от това ще спечели цялата българска икономика. Избрахме фактурирането, защото това е дейност, присъща за всяка една фирма и същевременно отчитаме, че мнозина по-малки предприемачи все още губят много време, използвайки хартиени фактури. Затова и решихме, че това е много добра отправна точка за тяхната дигитализация“ - сподели Иван Лалев, основател на Gravitech.

Компанията Gravitech, която е популярна най-вече с едноименната CRM (Customer Relationship Management) система Gravitech, взе решението да разшири дейността си и в други сфери.

Иван Лалев изрази убеждението си, че скоростта, с която днес информационните технологии навлизат в бизнеса, изисква бързи стъпки от страна на малкия и среден бизнес у нас.

В очакване на четвъртата индустриална революция

„Тази радикална промяна, наречена индустриална революция 4.0, няма да подмине и България. За съжаление статистиката показва, че много фирми у нас изостават с темповете на дигитална трансформация. Това е сериозен проблем, който през следващите години ще се усеща все по-осезаемо и ще прави икономиката ни все по-неконкурентна. Нашата цел е да предотвратим това като подпомогнем възможно най-голям брой компании да се трансформират успешно и да използват по-ефективно дигиталните технологии“ - добави основателят на Gravitech.

Gravitech Безплатно Фактуриране

Системата улеснява издаването и работата със счетоводни документи - фактури, касови бележки, дебитни и кредитни известия. Важно нейно предимство е, че позволява на фирмите да работят с много контрагенти едновременно. Системата разполага с разнообразни справки и е надеждно защитена за сигурна и конфиденциална работа. Тя може лесно да се ползва от всякакви устройства, които поддържат последните версии на най-популярните браузъри, а собственикът може да даде достъп до нея на своя счетоводител, търговците или други служители.

Система за управление на човешките ресурси

Междувременно Gravitech представи и иновативен софтуер за управление на човешките ресурси, който обединява разнообразни системи и процеси. Той е базиран на най-перспективните технологии в бизнес софтуера, както и на предимствата на cloud (облачните) архитектури. На практика той може изцяло да трансформира работното място, като осигури по-голяма ефективност на работните процеси.

Облачните услуги помагат на служителите по човешки ресурси и собствениците на компаниите да получат информация за всеки член на екипа и неговата дейност от различни локации и устройства.

Отделът за човешки ресурси може да проследява информацията за служителите - умения, способности, работен опит, образование и заплати. Отпуски и болнични може да се генерират и одобряват чрез системата. В история може да следите промените, които са правени по профила на служителя. По този начин HR софтуерът записва цялата информация, свързана със служителите.

Gravitech Склад

Този софтуерен модул, който също беше представен официално съвсем наскоро, обединява дейностите по обработка на поръчките, зареждане, преместване и изписване на стоки, подреждане на складове и др. Това позволява на ръководството и отговорните служители да знаят във всеки момент с какво количество от даден артикул, материал или продукт разполагат, независимо от мерната му единица, както и къде се намира той.

Екипите могат да използват пълната функционалност на складовия софтуер от офиса, от дома си, от хотелската стая по време на командировка, от колата си по време на задръстване или от всяка друга локация, свързана с интернет. При желание това може да става и само локално в съответния търговски обект. Сигурността на данните е гарантирана, благодарение на това, че цялата база данни е криптирана. Освен това системата редовно и автоматично създава архивни копия, които не са достъпни за никого.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови