Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета

Строителството на нови сгради да се съсредоточи над Враждебна, предлага Борис Бонев

OFFNews 04 август 2019 в 10:24 23046 13

Строителството на метрото е скъпо, след завършването на Третата метролиния и предвидените отклонения към "Люлин" и "Слатина", развитието му трябва да спре. 

Това казва кандидатът за кмет на столицата от "Спаси София" Борис Бонев пред Дневник. По думите му градът ни не е толкова голям, за да има метро до всички квартали. Инфраструктурата е тежка, а голям пътникопоток няма навсякъде в столицата, смята Бонев. 

На този етап трябва да се фокусираме върху изграждането на обособени бързи трамвайни трасета, обяснява кандидатът за кмет. 

Той смята, че проблемите със застрояването на София могат да се решат чрез концепцията за изцяло нов квартал над Враждебна, където има общински земи. Може да се изгради пътна инфраструктура, имотът да бъде парцелиран и готов за строителство. След това общината да преговаря с инвеститорите на терени в презастроените квартали на София за размяна на имотите, е идеята на Борис Бонов.

Целта е да се спасят междублоковите пространства, за да има зелени площи там, а инвестиционният интерес да се премести към северните квартали на София. 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    12094

    13

    дони

    22.08 2019 в 00:18

    Поредното недоразумение! Ние толкова време го чакаме това метро, за да не пътуваме по един час до центъра, сега се появи някакъв недорасляк с палави идеи! Айде у лево, ако обичаш...

    5300

    12

    квазимодо

    09.08 2019 в 09:46

    Абе не може всеки посерко да се изказва. Този скудоумец е достоен за някоя учиндолска партия.

    12284

    11

    Kristiano789

    06.08 2019 в 12:36

    По-идиотско изказване от това за метрото скоро не бях чувал. Този да вземе да се скрие някъде и да не се появява никъде.

    2426

    10

    tania7777

    06.08 2019 в 11:13

    Швестерките ще превземат София и приемната им ще е Центарална баня.

    23293

    9

    Стефан

    05.08 2019 в 02:04

    Ако ще правиш метро до "почти всички", тогава в къдриците от последната станция, и наоколо, трябва да правиш местна транспортна мрежа. А това вече е реално скъпо, и невъзможно за малък град като София.
    Съвсем други са транспортните проблеми на София, и не накъдето крещят тия хорица. Скоро някой ще трябва да спасява София от тях.

    23293

    8

    Стефан

    05.08 2019 в 01:34

    Не може да има "почти всички". Или всички, или продължаваш да имаш проблем.
    Релсовият транспорт по принцип има от един, до няколко порядъка по-висока пропускателна способност от шосейния. И даже без да туряме в сметката екологията, метрото е освен всичко друго, всесезонно.
    Защо моловете и метростанциите се оказват на едни и същи места, е друг въпрос. Понякога корупция, понякога естествено съвпадение.

    4245

    7

    rrr11

    05.08 2019 в 00:38

    С третия диаметър се покриват почти всички големи квартали в София, засега няма нужда от повече метро. Сега се гласят да правят още метростанции само по бизнес интереси като продължението на метрото от Младост до Ринг мол и Икеа. Милиони за нова метростанция платена от всички, само за да си увеличат оборота търговците.

    23293

    6

    Стефан

    05.08 2019 в 00:25

    Пример.
    Бившият заместник-кмет по транспорта, когото сега съдят, беше турен на това място не за друго, а защото "велосипедист". Хлапе без образование, без акъл, и без опит. Но кмет на милионен град. Понеже - болно самочувствие, и болни амбиции. ХипстърчЕ.
    А ние ядохме дървото почти година, че и досега ловим акули в заливът Игнатиев на Перловския океан.
    Чието корито вече се срутва и затлачва, ама кметството е над тия работи.

    23293

    5

    Стефан

    04.08 2019 в 23:52

    Метрото трябва, за да могат хората да се местят изобщо. Някои - даже да ходят на работа.
    Автомобилите и камионите трябват, за да карат хора и багаж.
    Мотоциклетите и велосипедите - за снобария.
    Паважът - за хипстъреене.
    А изобщо, урбанистиката е съвсем реална дисциплина, с реални технологии зад себе си. За познаването на които обаче, едва ли са достатъчни абитуриентски снимки, и хипстърско самосъзнание.
     
    X

    Нойзи: Дълбоката държава пак е победител, елитът се умори да опитва