Строителството на метрото е скъпо, след завършването на Третата метролиния и предвидените отклонения към "Люлин" и "Слатина", развитието му трябва да спре.
Това казва кандидатът за кмет на столицата от "Спаси София" Борис Бонев пред Дневник. По думите му градът ни не е толкова голям, за да има метро до всички квартали. Инфраструктурата е тежка, а голям пътникопоток няма навсякъде в столицата, смята Бонев.
На този етап трябва да се фокусираме върху изграждането на обособени бързи трамвайни трасета, обяснява кандидатът за кмет.
Той смята, че проблемите със застрояването на София могат да се решат чрез концепцията за изцяло нов квартал над Враждебна, където има общински земи. Може да се изгради пътна инфраструктура, имотът да бъде парцелиран и готов за строителство. След това общината да преговаря с инвеститорите на терени в презастроените квартали на София за размяна на имотите, е идеята на Борис Бонов.
Целта е да се спасят междублоковите пространства, за да има зелени площи там, а инвестиционният интерес да се премести към северните квартали на София.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12094
13
22.08 2019 в 00:18
5300
12
09.08 2019 в 09:46
12284
11
06.08 2019 в 12:36
2426
10
06.08 2019 в 11:13
23293
9
05.08 2019 в 02:04
Съвсем други са транспортните проблеми на София, и не накъдето крещят тия хорица. Скоро някой ще трябва да спасява София от тях.
23293
8
05.08 2019 в 01:34
Релсовият транспорт по принцип има от един, до няколко порядъка по-висока пропускателна способност от шосейния. И даже без да туряме в сметката екологията, метрото е освен всичко друго, всесезонно.
Защо моловете и метростанциите се оказват на едни и същи места, е друг въпрос. Понякога корупция, понякога естествено съвпадение.
4245
7
05.08 2019 в 00:38
23293
6
05.08 2019 в 00:25
Бившият заместник-кмет по транспорта, когото сега съдят, беше турен на това място не за друго, а защото "велосипедист". Хлапе без образование, без акъл, и без опит. Но кмет на милионен град. Понеже - болно самочувствие, и болни амбиции. ХипстърчЕ.
А ние ядохме дървото почти година, че и досега ловим акули в заливът Игнатиев на Перловския океан.
Чието корито вече се срутва и затлачва, ама кметството е над тия работи.
23293
5
04.08 2019 в 23:52
Автомобилите и камионите трябват, за да карат хора и багаж.
Мотоциклетите и велосипедите - за снобария.
Паважът - за хипстъреене.
А изобщо, урбанистиката е съвсем реална дисциплина, с реални технологии зад себе си. За познаването на които обаче, едва ли са достатъчни абитуриентски снимки, и хипстърско самосъзнание.
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир
Километрично задръстване на магистрала ''Тракия'' в посока Бургас