Мистериозните житни кръгове край София се оказаха пиар акция

OFFNews Последна промяна на 13 юли 2017 в 14:15 11943 3

Не, не са извънземните! Мистерията с житните кръгове, които се появиха край близкото до София село Равно поле, се оказа пиар акция на водка Absolut.

Замисълът на кампанията бил да се привлече внимание за повече толерантност и чуваемост между феновете на различните музикални стилове под надслов „Да се чуваме повече“.

Инициативата бе представена със зрелищна инсталация от житни кръгове насред полята и звуково-светлинен пърформънс, на който станаха свидетели някои популярни музиканти, сред които Орлин Павлов, Поли Генова, Рут Колева, Дивна, Прея, Кристина Димитрова, Сашка Васева, Григовор, Жлъч и Гена, Иво Димчев, DJ Steven, Ясен Петров и Момчил Колев от известното българско дуо Дони и Момчил.

Кампанията цели да насочи внимание към колаборации на музикални изпълнители от различни жанрове и отправя послание към феновете да бъдат по-толерантни и да се отърсят от предразсъдъците, свързани с любимите им стилове, и хората, които ги харесват или не, обясниха организаторите.

На събитието стана ясно, че инсталацията е създадена, за да привлече внимание към темата за толерантността и да спечели повече съмишленици към каузата за пренебрегването на предразсъдъците в музиката.

Проектът ще се развива през следващите месеци и ще представя неочаквани музикални срещи, за да чуем и видим на една сцена артисти, чиито фенове обикновено не биха се смесили. Инициативата е вдъхновена от факта, че музиката е най-близо до сърцето на съвременния човек и в музикалните предпочитания предразсъдъците са най-явни. Именно затова за старта на кампанията на една сцена застанаха Иван Шопов, който създава електронна музика, и Теодосий Спасов, който свири на кавал.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

7671

3

Hissarion

13.07 2017 в 16:10

Очакваме с нетърпение колаборацията на тази нива между Рут Колева и Сашка Васева.

38251

2

Denis Rizanov

13.07 2017 в 14:38

Замисълът на кампанията бил да се привлече внимание за повече толерантност и чуваемост между феновете на различните музикални стилове

Това прекрасно. обаче защо тогава е присъствала талибанката брути колеф дето си купува лайкове в ютюб?!
Въпросът е риторичен.

8216

1

Uzer2

13.07 2017 в 14:36

Този на когото е житото, дали знае какво са направили с нивата му?