Ангел Найденов за Крим: Не можем да признаем резултати от незаконен референдум

Последна промяна на 22 март 2014 в 13:07 2634 6

Ангел Найденов
Ангел Найденов

„Не могат да се признаят резултати на референдум, които са в нарушение на законодателството на Украйна и на международните норми", това заяви военният министър Ангел Найденов в ефира на "Дарик".

„Подкрепям свикването на Консултативния съвет за национална сигурност към президента и опита му да потърси консолидирана позиция", каза още Найденов.

Пред агенция "Фокус" обаче военният министър заяви, че е скептичен за достигането на единно становище на заседанието на КСНС в понеделник.

"Има две обстоятелства, които биха повлияли върху постигането на общо становище. Първо, до момента имаме трудно примирими позиции, които вече са изразени преди свикването на КСНС, има и диаметрално противоречие и крайни схващания, каквато е и позицията, изразена от Президента", каза Ангел Найденов.

"Второ, КСНС се провежда във времето на един много сериозен политически скандал във фокуса, на който е именно президентът Плевнелиев, който според парламентаристи, грубо е нарушил текстове от закона за избирателния кодекс. Това няма как да не се отрази на атмосферата, а в крайна сметка и на окончателното становище или на резултата от заседанието", каза Ангел Найденов.

Военният министър подкрепи своя колега Кристиан Вигенин, който отнесе огромно количество критики заради посещението си в Украйна.

„Не виждам нищо по-естествено от това министърът на външните работи да посети размирни райони, какъвто беше в случая този на Украйна, и да проведе срещи с управление, признато и прието от международната общност".

Министърът припомни, че България до момента не е наложила вето за санкции срещу Русия.

„Подкрепили сме съюзниците. Друг е въпросът за икономическите санкции - какво ще е отражението им върху българските интереси. Трябва да се направи оценка на въздействието и да представим нашата позиция. Не съм съгласен с президента, че това нямало значение, че били дребни сметки. Няма дребни сметки, когато могат да се идентифицират поне 10 области, които могат да пострадат от реципрочни действия от страна на Русия", каза още Найденов.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

23.03 2014 в 16:52

А как признахте Косово? Някои се оправдават, че сте имали силен натиск от САЩ. Спомням си, че американските политици имаха някакви аргументи. Защо те не са в сила сега?

23.03 2014 в 00:52

тука в един момент се замислих
ами ако Германия предложи на жителите на Калининград (Кьонигсберг)със всичките им там балистични ракети и прочие савецко наследство, да си направят референдум - дали биха искали да се присъединят към Германия? Е, разбира се и пенсии, заплати - всичко както в Германия, нали?

та се чудя дали местните ще се дърпат много?

22.03 2014 в 20:57

...ходете да си правите оценка за въздействието на станишев... и да! време е за ясна декларация - българи ли сте или кво... партия с програма ли сте или шайка безотговорни клептомани... само лафовете ви са мооООооо големи и лишени от съдържание... хахахахахахахахахаха

22.03 2014 в 20:38

Защо? За Косово как можаха? Да не би там да беше по-законно? Явно вече кое е законно и кое не вече решава еднолично фюрерът на Четвъртия хилядолетен Райх.

22.03 2014 в 20:31

хехе, путиноидите газ пикаят...

22.03 2014 в 18:10

Я вижте кой казва това ! Сигурно г-н министъра е посъветван от госпожата с която си ляга да направи такова изказване или някой друг го е изкомандвал да го каже това. Нали вече БСП вече е реформирана и демократична.