От идеята до нейното популяризиране: как Vivacom подкрепя финалистите от Vivacom Регионален грант

OFFNews 29 май 2024 в 15:07 718 0

проекти
Екипът на Vivacom в партньорство с Български център за нестопанско право обнови изцяло своята социално отговорна инициатива Vivacom Регионален грант, като въведе акселераторска програма за финалистите.

Как се популяризират добрите идеи? В съвременния свят това е невъзможно без помощта на медиите, силата на социалните мрежи и въздействието на фотографията.

Воден от тази мисъл, екипът на Vivacom в партньорство с Български център за нестопанско право обнови изцяло своята социално отговорна инициатива Vivacom Регионален грант, като въведе акселераторска програма за финалистите. Десетте граждански организации финалисти преминаха през специална лаборатория, в която заедно с доказани маркетинг и ПР експерти имаха възможността да научат как да разказват убедително историите си чрез различните средства на комуникация.

„Разбрахме, че комуникационният екип трябва да участва във всеки един етап от реализирането на проекта, а не само при комуникиране на резултатите“, сподели Свилена Велчева-Ганева от Обществен център за околна среда и устойчиво развитие.

Гражданските организации имаха възможността да научат тънкостите в разказването на вдъхновяващи истории и успешната работа с медиите лично от утвърдения ПР специалист и преподавател проф.д-р Десислава Бошнакова и доказания комуникационен експерт Любомир Аламанов.

„Изключително полезно бе, че топ професионалисти споделиха знания и опит с нас. Наученото ще ни помогне да бъдем по-успешни и устойчиви в комуникирането на проекта“, коментира Боряна Пейчева от Асоциация „ИТ Стара Загора“.

Как организациите да оптимизират по-добре съдържанието в социалните мрежи и да взаимодействат с аудиторията разкри един от водещите маркетинг експерти Георги Малчев. В края на деня участниците дискутираха с професионалния фотограф Красена Ангелова какво е необходимо, за да бъде една снимка въздействаща и да предаде емоцията от проекта.

„Обновихме изцяло Регионалния грант и въведохме акселераторска програма, защото освен от финансиране, организациите се нуждаят и от допълнителна подкрепа. С лаборатория по комуникации им помогнахме да обогатят знанията и уменията си, за да достигат каузите и посланията им до още повече съмишленици. Много сме щастливи от обратната връзка, която получаваме от участниците“, сподели Елица Георгиева, директор Корпоративни комуникации във Vivacom.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице