
Графикът от 9 до 5 ви е изтощил?
Когато работите в страна от ЕС, имате право на минимум четири седмици платен отпуск годишно.
Освен право на платен отпуск, европейското законодателство гарантира, че работодателят не може да ви задължи да работите повече от 48 часа седмично.
Ако сте работещ родител, имате право на минимум 4 месеца отпуск. Това се отнася и за жените, и за мъжете. А за всички бременни жени е предвиден платен отпуск по майчинство от минимум 14 седмици.
Научете повече за правата си като европейски граждани на #EUandME. Кампанията на Европейската комисия има за цел да информира младите хора за предимствата и възможностите, които ЕС им предлага.
Следете новините ни в :
























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Берлин отговори на Тръмп: Германия запазва санкциите срещу Русия
Тръмп: Зеленски да не удря руски петролни рафинерии. И да се маха
Росен Йорданов: Никога няма да си направя отвод по случая Петрохан
Край с туристическите визи за руснаци за ЕС, настоява финландският премиер