Институтът за изследване на журналистиката "Ройтерс" към Оксфордския университет оповести годишния си доклад за дигиталните новини.
В частта на доклада за България се посочва, че достъпът на домакинствата до интернет през последните няколко години нараства, наред с все по-голяма популярност на Facebook (85%) и Viber (60%) сред потребителите, на фона на стремително застаряващо население.
40% от българите се доверяват на новините като цяло, сочат данните от доклада.
Същевременно изследователите констатират, че практиката да се плаща онлайн абонамент за новинарски сайтове у нас е рядкост - едва 7%.
Институтът "Ройтерс" публикува и класация на медиите, които се ползват с най-голямо доверие в България.
Класацията е разделена на две категории: доверие сред потребителите, които знаят за конкретната медия; доверие сред потребителите, които четат конкретната медия.
Докладът е базиран на онлайн анкета през януари и февруари 2019 г. сред 75 000 потребители на новини в 38 държави.
Глобалният извод от годишния доклад на института "Ройтерс" е, че повечето хора не биха плащали за онлайн новини и че през последните шест години има малко увеличение на частта от потребителите, готови да платят за абонамент.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)