Нова телевизия оспори разпространената от bTV информация, за това, че каналът bTV Action е бил най-гледаният по време на футболната среща в групите на Шампионската лига между Лудогорец и Стяуа.
Според bTV Медиа Груп: „Епичната битка за влизане в групите на Шампионската лига между Лудогорец и Стяуа вчера превърна bTV Action в най-гледания кабелен канал в България за всички времена сред аудиторията на възраст 18-49 г. Средният дневен дял на канала е 11,9%, което е най-високият резултат, отчитан в български тематичен канал. Данните са на ГАРБ.”
Данните на Нова обаче показвали друго. През юни 2008 година Diema (кабелен тематичен канал) е отчел резултат, който е по-висок от споменатите 11.9%. "Например, средният дневен дял на Diema за 20 юни е 13.1% сред аудиторията на възраст 18-49 години. Ако изобщо можем да говорим за „най-гледания кабелен канал в България за всички времена”, то към настоящия момент няма как да твърдим, че това е bTV Action", се казва в съобщение на Нова Броудкастинг Груп.
От компанията заявяват още, че вярват в конкуренцията. "За да се избегнат обаче всякакви съмнения за тенденциозно и манипулативно цитиране на данни, ние, като най-голямата медийна група в България, бихме искали да призовем за по-голяма прецизност и спазване на утвърдените правила и норми при използване на пийпълметрична информация", се казва още в съобщението.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Без вода в части от София утре
''Реликва от Студената война''. САЩ да излезе от НАТО, предлага републикански конгресмен
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Демократите спечелиха кметското място в Маями за първи път от 28 години