bTV и Нова в битка за популярност на мача Лудогорец и Стяуа

Offnews Последна промяна на 29 август 2014 в 13:40 3250 0

Нова телевизия оспори разпространената от bTV информация, за това, че каналът bTV Action е бил най-гледаният по време на футболната среща в групите на Шампионската лига между Лудогорец и Стяуа.

Според bTV Медиа Груп: „Епичната битка за влизане в групите на Шампионската лига между Лудогорец и Стяуа вчера превърна bTV Action в най-гледания кабелен канал в България за всички времена сред аудиторията на възраст 18-49 г. Средният дневен дял на канала е 11,9%, което е най-високият резултат, отчитан в български тематичен канал. Данните са на ГАРБ.”

Данните на Нова обаче показвали друго. През юни 2008 година Diema (кабелен тематичен канал) е отчел резултат, който е по-висок от споменатите 11.9%. "Например, средният дневен дял на Diema за 20 юни е 13.1% сред аудиторията на възраст 18-49 години. Ако изобщо можем да говорим за „най-гледания кабелен канал в България за всички времена”, то към настоящия момент няма как да твърдим, че това е bTV Action", се казва в съобщение на Нова Броудкастинг Груп.
 
От компанията заявяват още, че вярват в конкуренцията. "За да се избегнат обаче всякакви съмнения за тенденциозно и манипулативно цитиране на данни, ние, като най-голямата медийна група в България, бихме искали да призовем за по-голяма прецизност и спазване на утвърдените правила и норми при използване на пийпълметрична информация", се казва още в съобщението.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови