Мравки, дилъри и пияници в хотела на изоставените ученици в Испания

OFFNews Последна промяна на 10 юли 2015 в 09:10 2188 5

Пълзящи мравки, дълъри и пияни хора е имало в хотела на изоставените от български туроператор ученици в Испания, съобщава bTV.

Вчера станя ясно, че група от 31 ученици е била настанена в мотел с ужасяващи условия в Испания.

Групата е на екскурзия с автобус в Лорет де Мар. "Гъливер травел" е заплатила само първите две нощувки - една в Хърватия и една на местна земя. После родители са поели следващите две. Учениците са от Националната финансово-стопанска гимназия в София.

Родителите на учениците са платили за екскурзията още през февруари, парите обаче не са стигнали до испанската агенция посредник.

И тази сутрин имаше гневни родители пред офиса на фирма „Гъливер травел” в София. Там беше и шефката на фирмата Ирена Гришева. Тя обяви, че фирмата не носи отговорност за условията в хотела, защото имало разминаване в категоризацията между България и Испания.

Председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов обяви, че за две години срещу „Гъливер травел” има 30 сигнала, а комисията е извършила 20 проверки и е наложила 6 акта, но те се обжалват в съда. Той посъветва хората, които стават жертва на некоректни туроператори да звънят на КЗП, която има 24-часова линия за връзка.

Димитър Попов, председател на Асоциацията на туроператорите пък съветва родители, които изпращат децата си на екскурзия в чужбина, да проверяват предварително в хотела дали всичко е платено. Според него у нас трябва да се създаде гаранционен фонд, каквито има в други европейски държави, който да поема разходите при подобни проблеми.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

11.07 2015 в 12:24

Ако родителите си проверяват хотелите, пътуването, застраховките, за какво по дяволите им е туроператор? И как така не може да се санкционират по такъв начин подобни "туроператори", че никой да не смее да направи подобен гаф? Отнемане на лиценза и толкоз. При пререгистрация и повторно нарушение - затвор.

10.07 2015 в 15:53

Продължавам да недоумявам откъде българските граждани намират,изкопават,доверяват се и си дават парите на измамни бизнес единици и негодници.Елементарно добровамерено търсене ще ви покаже добрите и професионални фирми.Съжалявам но да си скубят косите.

10.07 2015 в 12:51

И после пак пътувайте с тОр-оператор.

Където и да си водя семейството си подготвям аз маршрутите, резервациите, билети за самолет, влак, метро и каручка.

Дай им парите и после ходи, че ги търси като те стоварят на майната си и се окаже, че няма усигорен хотел или автобуса им се разпадне насред пътя.

10.07 2015 в 12:37

точно това е проблемът-ако тези дела бяха приключили нареме досега тази фирма щеще да е с отнет лиценз. Въобще не е сигурно и решението на "независимя български съд", който може и да ги оправдае поради липса на доказателства.
За гаранционния фонд се говори от години и такъв има във европейските държави, но в България на никой не му пука и е пълен абсурд туристите да си проверяват резервациите в хотелите! А създадоха и Министерство на туризма,където ходят в командировки насам-натам и говорят само глупости

10.07 2015 в 10:37

Няма нужда от гаранционен фонд и от проверки на родителите по хотелите.
След първата завързана на ел.стълба пред офиса туроператорка, следващите сами ще припкат да проверят условията в хотелите на живо и ще носят пари в кеш за да платят ако не е минал превода.