Запазване на 9% ДДС в туризма, по-лесни процедури за достъп до пазара на труда на работници от трети страни и създаване на нов бранд „България“ съвместно с туристическия бранш са част от ангажиментите, които поемаме пред представителите на сектора.
Това написа бившият кмет на София и кандидат за депутат Йорданка Фандъкова след среща с над 250 представители на туристическия бранш, ресторантьорството и туроператорски организации.
Добра професионална подготовка и повече стажове за младите хора, които учат в професионалните гимназии по туризъм и студентите, е друг ангажимент към туризма.
Българските предприемачи и работодатели очакват от нас да сложим край на политическата криза, в която държавните органи стават още по-инертни и допълнително затрудняват бизнеса, подчерта Георги Георгиев, в момента зам.-председател на СОС, включил се в надпреварата за следващото НС.
Приехме и задачата да възстановим работата по европейските програми, които дават достъп до финансиране за техноголично обновление, инвестиции в мощности и в подготовка на кадри за българската икономика, допълни той.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста