Комисията за защита на конкуренцията глоби "МЕТРО Кеш Енд Кери България" със 143 717 лева за заблуждаваща реклама.
Сред причините са разминаване в периода на валидност на промоционални цени на хранителни стоки между написания в каталога и реалния, разминавания в цените на промоционални продукти в различните магазини на веригата хипермаркети. В някои магазини цените били по-високи от обявените на интернет страницата на МЕТРО, раздел "Най-добра цена за деня".
Констатираните разминавания в цените на промоционалните продукти са за периода 16-29 януари 2014 г.
Те водят до "извода за недобросъвестност по отношение на посочената характеристика на същите от страна на ответното дружество", пишат от КЗК.
В определени магазини на МЕТРО промоционалните стоки са били в недостатъчни количества (под 5 кг. в магазин за ден), а за други е липсвала всякаква наличност.
Същевременно, предложените от рекламодателя цени в определени дни не са били най-ниски.
"Комисията счита, че рекламните послания на „МЕТРО Кеш Енд Кери България” ЕООД, обективирани в промоционалния Каталог № 2 „Хранителни стоки” и раздел „Най-добра цена за деня” съдържат елементи със заблуждаващ характер, като по този начин може да подведе лицата, до които достига, и поради това е в състояние да повлияе върху тяхното икономическо поведение, като евентуално нанесе вреди на конкуренти", пишат от КЗК.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15.05 2014 в 17:10
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград