Знаем, че интернет стана предпочитан домакин на всякакви събития през последните две години. На каква цена обаче? Още повече дистанция между хората, комуникация като с машина и минимум срещи на живо. Да, комфортът и възможността да “присъстваш” от всякъде е факт, но цената им е твърде висока.
Бизнес събитията са сред най-безопасните
Страхът за здравната безопасност съпровожда решенията за излизане от дома и срещи с хора. Да си offline обаче не е страшно. Бизнес събитията са сред най-ниско рисковите и контролирани дейности. Това го знаят най-добре Интер Експо Център - домакини и организатори на широка гама от формати. Питате се, как се прави присъствено събитие при толкова много изисквания и рестрикции? Лесно, стига да имате сигурен партньор по пътя на организацията. Необходими са още надеждност, качество и експертен екип, характерни за Интер Експо Център. Съчетавайки гъвкавост и мултифункционалност, услугите и пространствата прецизно се адаптират към условията и клиентските планове. Ето как с отличната организация на терен, опасенията за здравна безопасност остават на заден план.
Ефектът на доминото
Според проучване на BCD Travel от юли 2021 г., сред 738 пътници в цял свят, 66% считат липсата на човешки контакт за основен недостатък на срещите онлайн, 54% от интервюираните отбелязват като слабост и лесното разсейване. Тоест - дигиталните решения са страхотни инструменти, но не са пълноценен заместител на реалното общуване лице в лице. Защото само на живо можем да получим ефективност в контактите без компромис. Компромис, под който безгласно се подписваме, посещавайки събития само онлайн. Според 74% от респондентите на горепосоченото проучване, личните срещи с клиенти са най-важната причина за бизнес пътуване, което е пряко отражение на значимостта на "живото” присъствие. „Оnline събитието не е равно на offline контакта“, твърди зам.-управителят на Интер Експо Център Йоан Младенов.
Падне ли личното взаимодействие, то бута след себе си и стойностното преживяване на аудиторията. Когато не сте участници, а по-скоро наблюдатели (както често се случва в онлайн среда), няма как да бъдете въвлечени задълбочено в посланията, тематиката и проблематиката на събитието. През екрана по-трудно се влияе, а двучасовия когнитивен капацитет на човек също не е пръв помощник. Така всичко се случва набързо, непълно, с недостатъчна емоционална натовареност за аудиторията. А в края на нишката на доминото стои резултатът. И той гръмко пада под тежестта на не случилите се ефективен личен контакт и липса на изживяване.
Две години стигат и сега е моментът да излезем в offline reality. Защото колкото и „като истинско“ да изглежда всичко в мрежата, то все пак не е, нали? И ако присъствието на събитие на живо е добрата стара класика, то, то е такова именно защото работи. Времето не чака, а успехът обича смелите.
Публикацията е част от партньорството между OFFNews и Интер Експо Център.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)