Българският футболен съюз обяви, че от днес поста „маркетинг директор“ на Съюза заема Пламен Петров, който ще отговаря както за бизнес развитието на БФС, така и за бранд идентичността на всички национални гарнитури и рекламно-спонсорските дейности, свързани с цялата футболна система.
Доскоро Петров изпълняваше същите функции в ПФК Левски, където постигна забележителни резултати и работата му бе високо оценена от ръководството на клуба.
29-годишният Пламен Петров има две бакалавърски степени в специалността „Маркетинг“ и солиден опит в търговията със спортна екипировка.
„Благодаря на ръководството на БФС за поканата. За мен това е огромно предизвикателство поради огромния мащаб и потенциала за развитие. Винаги съм мечтал да работя за националния отбор на България и съм убеден, че тепърва ще реализираме много успешни проекти“, заяви Петров.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Отхвърлен
Рекорден пети провал в избора на председател на НС: ПП-ДБ пак се раздели. БСП не мръдна от номинацията си
Отхвърлен
Рекорден пети провал в избора на председател на НС: ПП-ДБ пак се раздели. БСП не мръдна от номинацията си
Джендо Джедев
Тръмп номинира свой адвокат за главен прокурор на САЩ
Джендо Джедев
Рекорден пети провал в избора на председател на НС: ПП-ДБ пак се раздели. БСП не мръдна от номинацията си