Столична община губи 8 764 000 лева на година заради забавянето на конкурса за рекламата върху общински терени, обяви днес общинският съветник от БСП Георги Кадиев.
С тези пари могат да се построят четири приюта за улични кучета с близо 8 хил. места в тях, коментира Кадиев, като припомни за друг наболял столичен проблем и допълни:
"Над 400 софиянци за година биват нахапани от улични кучета. За някои хора в София това не е проблем, а извор на средства, но ние няма да участваме в този сериал".
Кадиев обясни, че е възможно да подаде и втори сигнал на прокуратурата, заради престъпно бездействие на кмета на София за нереализирани приходи от реклама (първият сигнал вече е внесен от него вчера - 26 юни).
„Столична община става за пореден път заложник на бизнеса“, каза Жельо Бойчев - председател на групата съветници от БСП. Така той обяснява едногодишното забавяне на отварянето на ценовите оферти в конкурса за външна реклама.
Според общинският съветник от БСП Панайот Бончев, който е член на конкурсната комисия, в крайното класиране на фирмите са предпочетени тези с, предложили най-ниска цена.
Агенциите, които са обявили, че ще плащат по-високи наеми на общината, не се класират. По думите му това ще доведе до загуби от над 30 милиона лева за цялото време на наема - 10 години.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
27.06 2012 в 19:33
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Загина българският доброволец в Украйна Светослав Славков
Русия хвърля севернокорейците като ''пушечно месо'' на фронта
Проруски хакери спряха достъпа до уебсайтовете на летища в Милано
Путин се извини на азербайджанския президент за самолетната катастрофа
Младежи пребиха шофьор на снегорин на пътя, зад волана на колата им 20-годишен на пет вида дрога