Евротурс: Работим от над 20 години, нямаме измамени клиенти

Последна промяна на 24 февруари 2012 в 23:36 3111 5

"Евротурс" е на пазара от повече от 20 години, именно защото е лоялна фирма. Това каза пред OFFNews Маргарита Динкова, собственик на туроператора, чийто сайт беше обезобразен от Anonymous в четвъртък вечерта. „Нашият сайт е хакнат, защото е сред най-посещаваните“, заяви Динкова и добави, че това е причината Anonymous да изберат именно него, за да отправят посланието си към целия туристически бранш в България. Тя изтъкна, че въпреки гласността на деянието, все още никъде не се е появил човекът, за когото се твърдеше, че е подал сигнал до Anonymous за измама. „Ние не организираме екскурзии – ние продаваме билети“, поясни Динкова и опроверга информацията, че фирмата й има проблеми с клиент заради отменена екскурзия или невърнати пари. Наличието на три офиса и дългогодишен опит нямаше да е факт, ако лоялността не беше сред основните фактори в работата ни, заяви още собственичката в разговор късно тази вечер.
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

13.06 2014 в 23:46

Днес след телефонен контакт с превозваческа фирма Евротурс се отказахме да използваме услугите им! И при това само заради отвратителното им държание...как може да си гонят сами клиентите!
Обадихме им се, за да получим потвърждение на информацията за графика на автобусите им. А те като започнаха да задават едни въпроси от де си, от що си, къв си що си, на колко си години. По принцип няма нищо лошо човек да се представи. Но самия разговор беше с такъв заплашителен тон, че се ужасих. Ако ние не сме им намерили офиса (някъв офис 61), то те щели да ни намерят ни казаха! Доста неприятен разговор! И им казахме, че не сме сигурни за датата на пътуване и затворихме телефона. И те (с един мъжки глас от името на Евротурс проведохме разговора), след като ние затворихме телефона, ни звъннаха 3 пъти...доста неприятно поведение!
Горещо препоръчвам на Евротурс да преосмислят начина на комуникация с клиентите си!

28.12 2012 в 08:30

Вярно е коректни са ,ДОКАТО ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ!!!.Прибрах се от Прага,незнам защо шофьорите ме насочиха към офиса на Евротурс ,за да си закупя билет в обратна посока.,Автобуса беше на фирма Груп и те също имат офис на същата гара-явно им дава процент от това че си закупих билет НЕЗНАМ ИМАТ ЛИ ПРАВО БЮРА ЗА ПРОДАЖБА НА БИЛЕТИ ДА ОБМЕНЯТ И ВАЛУТА И ТО НА КУРС ИЗГОДЕН ,НО НЕ ЗА МЕН!В 5 ЧАСА СУТРИНТА ИЗБОРА ОСТАВА ТВОЙ ДРУГ ВАРИАНТ НЯМАШЕ,АКО ИСКАШ!СЛЕД ТОВА МИ СЕ НАЛОЖИ ДА СИ ВЪРНА БИЛЕТА 3 ДНИ ПРЕДИ ПЪТУВАНЕТО ТЪЙ КАТО СИ НАМЕРИХ ДРУГ ТРАНСПОРТ ПО ИЗГОДЕН-ОТНОШЕНИЕТО НЯМАШЕ НИЩО ОБЩО ,КОГАТО СИ КУПУВАХ БИЛЕТА БЯХА МИЛИ ,ДОБРИ., А СЕГА ЕДВА ЛИ НЕ ТРЯБВАШЕ ДА ДАВАМ ОБЯСНЕНИЕ ,АМА ЗАЩО,КАК ТАКА СЕ ОТКАЗВАМ ,,,,,,,, ПОВЕДЕНИЕТО НА ГОСПОЖАТА, КОЯТО БЕШЕ В ОФИСА ,СЪСКАШЕ КАТО ЗМИЯ-ОТВРАТ НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ И ВИЕ ДА СТАНЕТЕ ЖЕРТВА НА НЕГАТИВНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ЕВРОТУРС!

19.03 2012 в 13:39

Ползвам услугите на тази фирма около 10 години. Работят професионално и коректно. От техния професионализъм може само да се учим и да им благодарим, че ги има.

25.02 2012 в 07:03

Ако хостинг компанията си беше свършила работата, едва ли тази дивотия щеше да бъде факт!!!

25.02 2012 в 06:55

Чак пък съсипани! Журналистически измишлъотини!Фирмата си работи и саедни от най-успешните в бранша за последните 5 години