62 от 66-те милиона за медии дадени от кабинета "Борисов"

04 юли 2013 в 16:24 4936 2

Пари.
Пари.

62 от 66-те милиона лева за публичност по европейските програми за раздадени на медии и рекламни агенции от кабинета "Борисов", показва по-детайлен преглед на публикуваната справка за изпълнението на всички комуникационни планове на оперативните програми и на Програмата за развитие на селските райони.

 Вчера вицепремиерът Зинаида Златанова публикуван списък с европарите за реклама на оперативни програми и Програмата за развитие на селските райони, които са били давани на медии от началото на 2007 г. до 22 май 2013 г. Според справка на БГНЕС от тези пари само договори за около 4 милиона лева са подписани по времето на тройната коалиция. По времето на кабинета "Борисов" са подписани всички договори по ОП "Околна среда", по ОП "Развитие на човешките ресурси", по Програмата за развитие на селските райони, както и почти всички проекти по ОП "Регионално развитие" и по ОП "Административен капацитет".

 От справките става ясно, че най-много средства е получила Нова телевизия и сродните й канали - над 5,8 милиона лева. Трябва да се уточни обаче, че Нова продава рекламно време и на чужди канали, като например на "Дискавъри", за където също има отпуснати европари. На второ място се нареждат bTV Media Group - с 5,5 млн. лева.

Най-много пари са раздадени по Програмата за развитие на селските райони – над 31 милиона лева.

Още по темата - ТУК.

 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
     
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице