Google прати служителите си да работят от вкъщи

OFFNews Последна промяна на 11 март 2020 в 15:02 1968 1

Компанията майка на Google - Alphabet - поиска от северноамериканските си служители да работят от вкъщи заради опасността от зараза с коронавирус.

Миналата седмица технологичният гигант изпрати съобщение на служителите си във щата Вашингтон да работят от домовете си, а сега разширява искането към всичките си близо 100 хиляди служители в 11 офиса в САЩ и Канада.

Alphabet е поредната компания, която предприема подобни мерки на фона на близо 1000-та случая на заразени с коронавирус в САЩ.

"С оглед по-голяма предпазливост и с цел защита на Alphabet и голямата ѝ общност, сега препоръчваме да работите от вкъщи, ако работата ви позволява това", пише в имейла на Крис Ракоу, вицепрезидент по световна сигурност в компанията.

Alphabet заявява, че офисите ѝ в Северна Америка ще останат отворени за тези, чието естество на работа изисква да са на място там.

Досегашните мерки срещу коронавируса на Google включват:

- временна забрана на реклама на медицински маски за лице;

- създаването на фонд за Covid-19, така че да бъдат изплащани болнични, ако служителите се разболеят;

- съвместно с британската национална здравна служба да попречат на разпространението на невярна информация относно взрива, като промотират вярна здравна информация и публикуват необходимите съвети за адекватно поведение.

Миналата седмица Google и много други световни технологични компании, вкл. Apple, Amazon, Microsoft и Facebook, започнаха да отправят препоръки към служителите си в Сиатъл да работят от вкъщи с оглед разпространението на коронавируса в щата Вашингтон. Болните там надхвърлиха 160 към понеделник през нощта. В Калифорния и Ню Йорк, където Alphabet има големи офиси, също има увеличение на случаите. Служители и на Amazon, и на Facebook бяха диагностицирани с коронавирус. В неделя изпълнителният директор на Apple Тим Кук поиска от служителите си в няколко от глобалните си офиси са работят от домовете си тази седмица, ако естеството на работата им го позволява.

Миналата седмица Туитър направи същото. В публикация в блог от социалната мрежа обявиха, че е задължително служителите ѝ в Хонконг, Япония и Южна Корея да работят от домовете си. Оттам "силно насърчиха" всичките си 5 хил. служители по света да не стъпват в офисите.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

2006

1

Kongoto

11.03 2020 в 15:48

Каквото и да си говорим това е бъдещето. Гъвкавост на работното време и на работно място. Големите работодатели го знаят много добре отдавна.
 
X