Теленор осигурява приоритетно обслужване за бизнес клиентите си с малки фирми, обслужвани в магазините в цялата страна.
Телекомът предоставя възможност за запазване на ден и час за обслужване или консултация относно абонаментите на фирмената група или предлаганите от оператора услуги. Част от служителите в обособени магазини - бизнес експерти, ще бъдат специално обучени да отговарят на запитванията на малките бизнес клиенти.
Бизнес клиентите на Теленор могат да запазят среща в магазин по тяхно желание през онлайн форма на уебсайта на Теленор. Там те могат да заявят удобни за тях време и място, където да бъдат обслужени.
„В непрекъснато променяща се бизнес среда, малкият и средният бизнес имат нужда от индивидуално и ефективно обслужване. Ефективността и надеждността на използваните услуги и партньорите, с които те работят, се превръщат във все по-важен фактор за техния успех. С комбинацията от достъпни телекомуникационни решения и ефективно обслужване - с лично внимание към всеки клиент, Теленор ще отговори на динамиката и все по-високите изисквания на бизнесите към телеком операторите“, сподели Богдан Узелац, главен търговски директор на Теленор.
Бизнес експертите на Теленор имат за цел да направят обслужването на бизнес клиентите по-бързо и удобно. Съществуващите бизнес клиенти на компанията, както и всички нови клиенти ще бъдат уведомени за обслужващия ги магазин. Това ще е и мястото, където ще могат да получават информация за възможни решения за бизнеса им, да бъдат обслужени индивидуално и да бъдат подпомогнати с управлението на използваните услуги в Теленор.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
КТ ''Подкрепа'' предлага промяна на данъчна и осигурителна система
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)