Калифорнийската компания Apple отново оглави класацията за най-скъпите марки в света според международното изследване на Interbrand за “Най-добрите световни марки”.
Класацията се състои от 100 бранда, като в челната петица има четири технологични компании и само една хранителна.
На първо място е Apple, която се оценява на малко над 118 млрд. долара. След нея е Google, която според Interbrand струва 107 млрд. долара.
3-ото място е отредено на Coca-cola с 81 млрд. долара. След нея е ветеранът IBM, оценен на 72 млрд. долара.
Петото място в престижната класация заема Microsoft, оценена на 61 млрд. долара.
Топ 10 на най-скъпите марки се оформя от General Electric, Samsung, Toyota, McDonald's и Mercedes.
При определянето на стойността на бранда има елемент на субективност, но Interbrand отбелязва, че методологията е единствена по рода си и е сертифицирана от Международната организация за стандартизация.
Цялата класация може да видите на този линк.





























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
16.10 2014 в 06:47
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
ISW: Русия работи за протести срещу Зеленски
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Файненшъл таймс: Николай Младенов застава начело на ръководството на Газа
Файненшъл таймс: Николай Младенов застава начело на ръководството на Газа