След инвазията на Русия в Украйна, през март, най-големите производители на газирани и безалкохолнои напитки в света - Coca-Cola и PepsiCo - обявиха, че спират дейността си в Русия.
Продуктите на PepsiCo - Pepsi, Mirinda и 7Up - може да се появят отново на пазара под други имена и марки, пише "Известия".
Междувременно руски производители решиха да се възползват от "импортозамещение" и да заместят продуктите на Coca-Cola на пазара със свои имитации.
Според вестника, позоваващ се на собствен източник от пазара на хранителни продукти в Руската федерация, PepsiCo сама е решила да направи такава промяна и е разработила нови местни марки напитки за руския пазар.
Така лимонадите с вкус на портокал, лимон и лайм (заместител на Mirinda и 7Up) ще се произвеждат под марката Russkii Dar - в момента под тази марка се произвежда квас.
Разработени са и други "оригинални търговски марки", но имената им все още не са оповестени, казва източникът на "Известия". Според него бутилирането на напитките скоро ще започне в завода на PepsiCo, а доставките до търговските вериги ще започнат през юни, но търговските вериги все още не са получили мостри на новите напитки.
В момента Pepsi, Mirinda и 7Up все още се доставят в магазините от стари складови наличности, като производството е спряно.
"ПепсиКо" потвърди, че компанията обмисля да разшири гамата си от местни напитки в Русия. В същото време решението за спиране на производството и продажбата на Pepsi, Mirinda и 7Up остава в сила", допълват те", пише вестникът.
През март компанията обяви, че заради войната, започната от Русия, спира работата си на руския пазар на напитки, но ще продължи да произвежда основни продукти като млечни продукти и детски храни.
Coca-Cola, Fanta и Sprite стават CoolCola, Fancy и Street
Руските производители решиха да заменят водещите марки на компанията - Coca-Cola, Fanta и Sprite, със свои собствени. Московската фабрика за бира и безалкохолни напитки "Очаково" вече представи нова газирана напитка - напитките бяха наречени CoolCola, Fancy и Street. Според сайта на компанията новата линия представя "класическите вкусове на любимите безалкохолни напитки". Дизайнът на етикетите е подобен на този на оригиналните марки, цветовете са същите, само етикетът на CoolCola прилича на Pepsi.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
-60
5
19.05 2022 в 13:12
2550
4
19.05 2022 в 12:34
С много МОЩНИ КРАЧКИ за рекордно време се получава реставрация на СССР.
Защо ли си мислят, че ще свърши, че може да свърши по друг начин?
И има една голяма разлика - тогава всички знаеха истината, но много малко хора я бяха виждали, бяха излизали на Запад. Носеха се митове и легенди. Но сега всички знаят и са виждали (ако не на живо , в Интернет) как се живее и какъв е стандартът на Запад.
Еми, няма как да работи. Новият СССР.
-1495
3
19.05 2022 в 12:20
10840
2
19.05 2022 в 12:05
1767
1
19.05 2022 в 11:30
иначе интересно заместване, изглежда като имитация от алибаба, нали бяха големи патриоти, да си ползват азбуката поне
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград