Български чанти влязоха в новия брой на италианския Vogue

Аксесоарите с вградени грамофонни плочи грабнаха вниманието на модното списание, фотографът също е българин

OFFNews Последна промяна на 02 юни 2017 в 10:14 3380 0

Кадърът на Павел Цветков и чантите KlosharBags

Месец юни беляза страниците на световноизвестното модно списание Vogue с фотография на чанти с вградени в тях грамофонни плочи. Чантите са дело на двама млади българи, които творят и създават произведенията си у нас.
Концепцията за снимката е дело на Павел Цветков (Tsvetkov Photography), стайлингът e на #POPOMONTAG, а дизайнът на Кloshar bags. Раницата представлява малко бижу с формата на цвете.

Наталия Миленкова и нейният брат Деян Миленков са основaтелите на бранда Kloshar Bags. Млади, талантливи и с нестихващ ентусиазъм, двамата изпитват нестихващо влечение към модата, музиката и нестандартното. През лятото на 2014 година заедно решават да създадат продукт, обединяващ цялата им страст към изкуството. Преоткриват музиката във виниловите плочи и ги превръщат в основен елемент при изработването на дизайнерски чанти.

В началото всичко е просто хоби. И двамата имат основни занимания, далеч от изкуството, но странично продължават да развиват своята идея. Участват в различни изложения за ръчно творчество и много бързо привличат вниманието към себе си. Само след година усилия, успяват за завладеят стотици сърца и най–вече получават благословията и вниманието на колекционери и ценители на грамофонните плочи. Това е така, защото те не само възродяват винила, но и го вграждат така, че всяка плоча да е абсолютно предпазена от надрасквания, но и да може да се слуша. Този успех ги завладява още повече и на втората година напускат работните си длъжности за да се отдадат изцяло на своя бранд.



Започват буквално да „бълват“ все повече нови и нови модели, запечатани в изключително екстравагантни снимки. Това е и моментът, в който хобито постепенно се превръща в бизнес. Деян започва да изследва пазарите, клиентите, да създава нови връзки и да се грижи за маркетинга на бранда. Наталия работи над дизайна, изработката и визията на целия бранд. Решават да натрупат още знания и през 2016 година кандидатстват в пре–акселераторската програма на Start It Smart. Минават я успешно и не остават незабелязани.

Привличат вниманието на успели предприемачи и хора от бизнес средите. След тази стъпка увеличават екипа си и намират партньори в лицето на Scalator. Сами започват да организират шумни събития и да творят аксесоари за различни български звезди от музикалната индустрия и не само. Тяхната слава започва да прескача границите на България и стартират съвместни проекти с хора от Австрия, Германия, Холандия и САЩ.

И така до днес, когато един от последните им проекти ги изстрелва директно в Италия и то не къде да е, а в най-признатото модно списание в света за мода - VOUGE. Холограмните елементи отразяват слънчевата светлина с преливащи цветове, а нестандартната визия кара хората да не откъсват очи от нея. И всичко това е само началото за Кloshar Bags. Това е бранд, който възпитава и създава цяла една култура. “Това е идея, която не се събира в границите на родината, а прескача територии и завладява хората по света със стил и оригиналност”, споделя Наталия и добавя, че с малки крачки, силна вяра и голяма доза решителност са уверени, че ще достигнат до световния подиум и ще прославят малката ни, но пълна с талантливи хора страна.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !