Меч сега, а не червило после – една шантава реклама

Последна промяна на 17 февруари 2017 в 15:01 5354 2

„По-добре да му купиш меч като малък, отколкото червило като голям!“ Този разтърсващ надпис е сложил продавач на дървени мечове на сергията си на събора в пловдивското село Брестовица, който се проведе на Трифон Зарезан.

Подтекстът на посланието е, че малките момчета, които нямат дървени мечове и не си играят на средновековни рицари, са застрашени от непоправимо изнежване в периода, в който се очаква да възмъжеят.

Агресивният маркетинг обаче не успя да събере кой знае колко купувачи на дървени мечове събора, информира Plovdiv Time.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

-6320

2

wayOff

17.02 2017 в 18:34

хмм направо да водят децата в 1-ви клас да разстрелват бежанци на границата. А на по-талантливите да дават нож за да колят....

-7491

1

Ал Кин

17.02 2017 в 16:28

Меч, лък, стрели, накрая - калашник: върхът на правоевразийското развитие.