Меч сега, а не червило после – една шантава реклама

OFFNews 17 февруари 2017 в 15:01 8624 2

„По-добре да му купиш меч като малък, отколкото червило като голям!“ Този разтърсващ надпис е сложил продавач на дървени мечове на сергията си на събора в пловдивското село Брестовица, който се проведе на Трифон Зарезан.

Подтекстът на посланието е, че малките момчета, които нямат дървени мечове и не си играят на средновековни рицари, са застрашени от непоправимо изнежване в периода, в който се очаква да възмъжеят.

Агресивният маркетинг обаче не успя да събере кой знае колко купувачи на дървени мечове събора, информира Plovdiv Time.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице