Quantcast

Пътници мръзнат с часове в ледени влакове на БДЖ

OFFNews Последна промяна на 01 януари 2015 в 13:42 8969 10

Клиенти на Българските държавни железници са принудени да мръзнат с часове в ледено студени вагони на влаковете.

За това сигнализира читател, на когото се наложило да пътува в първия ден от новата година във влак от София към Варна.

Влакът потеглил в 10.30 от Централна гара и ще пристигне привечер в Морската столица. През всички тези часове обаче пътниците са принудени да зъзнат във вагоните, където температурите не надхвърлят 7-8 градуса. При оплакване на пътниците кондукторите обясняват, че отопление има и че вагоните не могат да се затоплят повече, защото с часове са били в студа навън.

Облякохме се с допълнителни дрехи и сложихме допълнителен чифт чорапи, но нищо не помага - не усещам крайниците си, оплака се читателят ни. В същото време, във влака при тези условия пътуват и малки деца, и възрастни хора.

OFFNews потърси коментар от БДЖ, но днес никой не отговаря както на телефоните в пресцентъра, така и на телефона, оставен за сигнали на граждани.

Виж още за:
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

02.01 2015 в 13:38

Безспорно едно от най-добрите ми решения през изминалата година - да си купя кола и да спра да ползвам услугите на БДЖ. Бррр ... тръпки ме побиват като се сетя какво беше ...

02.01 2015 в 13:27

Защо не си хванете такси от софия до варна а ползвате услугите на бдж ? В таксито ще е топло и ще стигнете по-бързо и няма да мрънкате.

02.01 2015 в 13:25

Защо не си хванете такси от софия до варна а ползвате услугите на бдж ? В таксито ще е топло и ще стигнете по-бързо и няма да мрънкате.

01.01 2015 в 23:48

всички, които се мъчат да излъжат, хората, ще им кажа - същите вагони ,пътуват и в други страни на Европа, но там няма проблеми , и за това да ви шибам и тъпото БДЖ, МОШЕННИЦИ долни

01.01 2015 в 23:17

Дедо поп не е чул БДЖ - Пътнически Превози да е приватизирана. Хич даже, държавна си е в най-добрите традиции на разсипията.

И интересно какви са тия нови вагони които не могат да се отоплят - преди 20г нямаше изобщо такива.

01.01 2015 в 20:19

При -15,колкото и да работи отоплението трудно достига +15 в някой тип вагони температурата ,просто така са изработени конструктивно. А има други с прекрасно отопление независимо от външната температура.Така се е случило в него пътуване.А когато работи отоплението вагона се счита годен за експлоатация,не може да се изважда от състава на влака.

01.01 2015 в 15:17

И до това ли доведе масовата преватизацията... ??? Проблема не е кой държи БДЖ, проблема е контрола. Никой не държи сметка на държавата, никой не държи и на частниците(в изключение ако не са партия с властта, почват да им държат). Мафията-държава и частния бизнес са едно... аз плащам скъпо и на държавата и на частниците и това важи по принцип. Повече протести - повече камъни и насилие по властта и да си знаят мястото, системата е една и нейна жертва сме всички. ХОРА ТЪРСЕТЕ СИ ПРАВАТА И НЕ СИ ТРАЙТЕ!

01.01 2015 в 14:14

Ами мръзнете си,нали много ревахте че искаха да закриват еди си колко линии?Сега по голям КЕФ ли им е на пътниците?!

01.01 2015 в 14:06

БДЖ трябва да се приватизира!
Да се пуснат нормални мотриси, да се пуснат респ. нормални цени и да се спрат кражбите и нещата ще са като в Швейцария.

01.01 2015 в 14:02

не ползвайте бдж - винаги, когато има сняг е така.