На 9 юли в Интер Експо Център в София предстои конференцията "Психология на маркетинга".
Досега в България не е правена конференция, която да засяга толкова професионално взаимовръзката между маркетинга и психологията. На форума можете да научите причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг, както и защо купуваме емоционално и защо рационално.
Сред лекторите са Станимир Андонов - "Невромаркетингът и потребителското поведение", Антонина Кардашева - "Какъв купувач е мозъкът ни?", Венцислав Петров - "Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии", Любомир Любомиров - "Как да влияем чрез съдържание", Ангел Лазаров - "NLP техники за създаване на хипнотично съдържание", Йордан Жечев - "Майка ми прави най-добрата торта", Ангелина Пенкова - "Защо брандът трябва да разказва истории?", Боян Милушев - "VR - настояще, а не бъдеще!".
"Ще видиш, чуеш и съпреживееш демонстрации на живо, които не са представяни до момента, защото са подготвени специално за конференцията "Психология на Маркетинга". Заедно с лекторите работихме неуморно, за да ти осигурим това изживяване. Първото издание на “Психология на Маркетинга” ще бъде знаково събитие. Сигурни сме, че след това дълго ще се говори за него" - обещават организаторите.
За повече информация и записвания посетете специалния сайт на конференцията.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург