На 9 юли в Интер Експо Център в София предстои конференцията "Психология на маркетинга".
Досега в България не е правена конференция, която да засяга толкова професионално взаимовръзката между маркетинга и психологията. На форума можете да научите причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг, както и защо купуваме емоционално и защо рационално.
Сред лекторите са Станимир Андонов - "Невромаркетингът и потребителското поведение", Антонина Кардашева - "Какъв купувач е мозъкът ни?", Венцислав Петров - "Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии", Любомир Любомиров - "Как да влияем чрез съдържание", Ангел Лазаров - "NLP техники за създаване на хипнотично съдържание", Йордан Жечев - "Майка ми прави най-добрата торта", Ангелина Пенкова - "Защо брандът трябва да разказва истории?", Боян Милушев - "VR - настояще, а не бъдеще!".
"Ще видиш, чуеш и съпреживееш демонстрации на живо, които не са представяни до момента, защото са подготвени специално за конференцията "Психология на Маркетинга". Заедно с лекторите работихме неуморно, за да ти осигурим това изживяване. Първото издание на “Психология на Маркетинга” ще бъде знаково събитие. Сигурни сме, че след това дълго ще се говори за него" - обещават организаторите.
За повече информация и записвания посетете специалния сайт на конференцията.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)