Последният за тази година фермерски пазар на Lidl ще зарадва посетителите с разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци, месни и млечни деликатеси, билкови чайове, мед и тахани. Той ще се проведе от 5-и до 7-и ноември, между 10.00 и 19.00 ч., на паркинга на магазин Lidl на ул. „Т. Каблешков“ 28.
Сезонни зеленчуци от петричкото село Левуново и сладки ябълки от Кюстендил ще предлагат родни производители, наред с билкови тинктури на „Билка чудодейка“ от Пазарджик и билковите букети чай от с.Алино, община Самоков.
Мед и разнообразни пчелни продукти ще представи производител от с. Козле, Хасковско, като няма да липсва и вече познатият пчелен асортимент от с. Габърница, Варненско и разнообразие от тахани, приготвени от производител от гр. Хисаря.
„Дивата ферма“ от гр. Маджарово ще представи за първи път своите месни продукти. За ценителите на качествените месни и млечни деликатеси отново са се погрижили и ферма „Катaрино“ от Разлог и ферма „Шопар, бик и щука“ с познатата линия „Вино и мезе“. А за винената листа към мезето се е постарала винарска изба „Магура“ от с. Рабиша. Пекарна „Хлябът на Нена“ ще допълни апетитните предложения.
Клиентите ще могат да се насладят и на ръчно изработени свещи и керамика от младежи в ателието на фондация „Конкордия България“, която развива социално предприятие, както и на изящни сувенири от филц и текстил, направени от майки в неравностойно положение, подпомагани от фондация „Рождество Христово“. Няма да липсват и майсторските изделия от висококачествено дърво, ръчна изработка, дело на Владимир Петров с. Джурово, община Правец и неговата социална работилница.
Предлагането на продукти, обвързани със социални каузи, е част от дългосрочното партньорство на Лидл България с Български дарителски форум, което цели популяризиране на каузите на граждански организации и подкрепа за дейността им.
Както и досега, фермерският пазар ще се проведе при спазване на всички необходими мерки срещу COVID-19. Партньор на Lidl по проекта е „Гастроном Смесен Магазин“.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)