Значително се е увеличил броят на домакинствата, притежаващи телевизор с плосък екран, показва актуално проучване на пийпълметричната компания Nielsen Admosphere, която мери гледаемостта на българския тв пазар. В 7 от 10 домакинства вече има поне един телевизор с плосък екран. Расте броят и на приемащите IPTV. В същото време абонатите на кабелна и сателитна телевизия остават без съществена промяна в броя.
Все по-малко зрители гледат телевизия с ефирен сигнал намалява, докато потреблението на IPTV сигнал се е удвоило през последните 3 години.
Домакинства с IPTV сигнал използват възможността да гледат телевизия отложено във времето много по-често от тези с друг тип телевизионен сигнал. очаквано, респондентите от домакинства с ефирен телевизионен сигнал гледат най-често „живите“ излъчвания на телевизионните програми.
Расте броят на домакинствата с достъп до интернет, макар и с по-бавни темпове от нарастването на броя на телевизорите с плосък екран. Подобно на IPTV или по-големия брой телевизионни приемници, достъп до интернет имат главно домакинствата от по-големите градове и домакинствата, попадащи в най-високата социоикономическа група. Едва под 30% от домакинствата в големите градове нямат достъп до интернет (без да се отчита възможността им да имат такъв достъп чрез мобилните си телефони например). Още по-голяма е пенетрацията на интернет сред домакинствата от най-високо поставените социоикономически групи – достъп до интернет имат над 90% от тези домакинства.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург