Значително се е увеличил броят на домакинствата, притежаващи телевизор с плосък екран, показва актуално проучване на пийпълметричната компания Nielsen Admosphere, която мери гледаемостта на българския тв пазар. В 7 от 10 домакинства вече има поне един телевизор с плосък екран. Расте броят и на приемащите IPTV. В същото време абонатите на кабелна и сателитна телевизия остават без съществена промяна в броя.
Все по-малко зрители гледат телевизия с ефирен сигнал намалява, докато потреблението на IPTV сигнал се е удвоило през последните 3 години.
Домакинства с IPTV сигнал използват възможността да гледат телевизия отложено във времето много по-често от тези с друг тип телевизионен сигнал. очаквано, респондентите от домакинства с ефирен телевизионен сигнал гледат най-често „живите“ излъчвания на телевизионните програми.
Расте броят на домакинствата с достъп до интернет, макар и с по-бавни темпове от нарастването на броя на телевизорите с плосък екран. Подобно на IPTV или по-големия брой телевизионни приемници, достъп до интернет имат главно домакинствата от по-големите градове и домакинствата, попадащи в най-високата социоикономическа група. Едва под 30% от домакинствата в големите градове нямат достъп до интернет (без да се отчита възможността им да имат такъв достъп чрез мобилните си телефони например). Още по-голяма е пенетрацията на интернет сред домакинствата от най-високо поставените социоикономически групи – достъп до интернет имат над 90% от тези домакинства.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)