Три от социологическите агенции, които ще правят проучвания "на изхода" за изборите за президент и за националния референдум на 6 ноември, веднага след края на вота ще представят своите данни от екзит пола в ефира на трите най-гледани телевизии.
Нова телевизия и БНТ ще работят с две агенции - "Алфа Рисърч" и "Галъп Интернешънъл Болкан".
За вота в неделя bTV ще работи с агенция „Маркет ЛИНКС“.
БНР също ще разчита на данните на "Алфа Рисърч".
Общо 6 социологически агенции ще правят проучвания "на изхода" за изборите за президент и за националния референдум на 6 ноември, както и паралелно преброяване вечерта след вота.
Централната избирателна комисия е регистрирала "Алфа Рисърч", "Галъп Интернешънъл Болкан", "АФИС" , "Екзакта Рисърч Груп", "Сова Харис" и „Маркет ЛИНКС“.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете