С кои социологически агенции ще работят телевизиите в деня на вота

Последна промяна на 02 ноември 2016 в 15:40 4503 0

Снимка sxc.hu

Три от социологическите агенции, които ще правят проучвания "на изхода" за изборите за президент и за националния референдум на 6 ноември, веднага след края на вота ще представят своите данни от екзит пола в ефира на трите най-гледани телевизии.

Нова телевизия и БНТ ще работят с две агенции - "Алфа Рисърч" и "Галъп Интернешънъл Болкан".

За вота в неделя bTV ще работи с агенция „Маркет ЛИНКС“.

БНР също ще разчита на данните на "Алфа Рисърч".

Общо 6 социологически агенции ще правят проучвания "на изхода" за изборите за президент и за националния референдум на 6 ноември, както и паралелно преброяване вечерта след вота.

Централната избирателна комисия е регистрирала "Алфа Рисърч", "Галъп Интернешънъл Болкан", "АФИС" , "Екзакта Рисърч Груп", "Сова Харис" и „Маркет ЛИНКС“.