Сервизът към централния шоурум на корейския автопроизводител Hyundai беше удостоен с наградата „Автомобилен сервиз на годината – 2012“.
Това определи гласуването на български автомобилни журналисти. Призът, учреден по инициатива на Shell и на Прес-авто клуб България, беше получен от Савина Константинова (на снимката), управител на официалния вносител на марката в България – „Индустриал Комерс“. „Спечелихме с иновативност, високи технологии и непрекъсната грижа за клиентите“, каза Константинова. „Днес спечелихме и една друга награда – i40 беше избран за автомобил на годината от клиентите в допитване по интернет в най-големия интернет-портал и това е добра атестация за клиентското търсене“. Журито отличи сервиза на Hyundai, разположен на „Околовръстен път“ № 260, с първото място, като отчете множество строги критерии като ниво на обслужване, състояние на техническата база, отзиви на клиенти, време на извършване на услугите и редица други. Не без значение се оказа и фактът, че той разполага с трите основни международни стандарта за този тип съоръжения – система за управление на качеството, система за управление на здравословни и безопасни условия на труд и система за управление по отношение на околната среда.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)