Над 450 човека посетиха третото издание на Facebook Бизнес Конференция F5, която се проведе на 15 ноември в Интер Експо Център. На едно място се събраха хора с различен тип бизнеси и маркетинг мениджъри в различни сфери, а сред публиката - освен маркетинг експерти, имаше и представители на дигитални агенции и големи брандове.
Присъствие отчетоха компании като: ROYAL CANIN, BOSCH, Nestle, БНР, Нова Броудкастинг Груп ЕООД и др.
Всички те се бяха събрали, за да научат кои са новостите във Facebook и как да ги приложат успешно в своите бизнеси.
Бяха отразени 25 теми от различни топ специалисти в областта на дигиталния маркетинг, като лекциите им бяха актуални, практически насочени и засягащи иновациите в сферата.
Едни от специалистите - лектори на събитието бяха представителите на Facebook за България.
Говореше се за Employer branding, рекламни стратегии и съвети за E-commerce и B2B бизнес, принципи за създаване на Social media стратегия.
Беше разяснена интересна информация за личен и корпоративен Branding във Facebook & Instagram и не на последно място, беше споделен много ценен опит, успешни истории и съвети от начинаещи и мениджъри на големи брандове.
Посетителите на конференцията споделиха, че с нетърпение очакват и следващото издание на Facebook Бизнес конференцията - F5 2020.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста