Около 8,5 милиона устройства, използващи Microsoft, са били засегнати от технологичния срив, съобщиха от компанията. Независимо, че това е по-малко от 1 процент от потребителите на технологичния гигант, сривът остава най-големият в историята.
Летищата по света продължават да се опитват да възстановят графика на полетите. Анулираните полети са били над 1500.
Службите по киберсигурност в различни държави призовават засегнатите потребители за изключителна бдителност към подозрителни имейли, обаждания и сайтове, предаде БНТ.
Опасенията са, че след технологичния срив хакерските атаки ще се увеличат.
От Wizz Air съобщиха, че системите вече функционират нормално. Въпреки че причината за смущенията е била извън контрола на Wizz Air, клиентите, чиито полети са били отменени, ще получат автоматично възстановяване на 120% от сумата в кредити WIZZ в рамките на 24 часа след заминаването на планирания полет.
Ако пътниците предпочитат да направят нова регистрация на полета си вместо да получат възстановяване на сумата, те трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.
Клиентите също така вече могат да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез официалния уебсайт или мобилното приложение. Повече информация можете да намерите на уебсайта на Wizz Air: Последна информация за пътуванията (wizzair.com).
Технологичното прекъсване засегна операциите в различни сектори в международен план, включително дейностите на редица летища, авиокомпании, медии и банки.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Nedejte taka
''Медицински надзор'' проверя кюстендилската болница, отказала прием на дете
CAHDOKAH
ГЕРБ към ПП-ДБ: Не е правилно срещите да са през социалните мрежи и медиите
dolivo
Пулмолог: Слушайте любима музика, като ви нападне вирус, не духайте силно носа при хрема
dolivo
Руснаците се готвят за настъпление в района на Донецк