Юниливър, Мак Доналдс и Огилви енд Мейдър (OGILVY & MATHER) са най-ефективните рекламодатели и рекламна агенция в света. Юниливър е най-успешният рекламодател в света, Мак Доналдс е най-ефективно рекламираният бранд за втора поредна година, а Огилви е най-добрата глобална рекламна верига. Американската агенция McKinney пък е най-успешната независима агенция. В България най-ефективната комуникационна агенция е независимата reforma, която за втора поредна година заема престижното място. Това стана ясно след тазгодишното провеждането на 39 регионални фестивала за ефективност на рекламата Effie в целия свят и обявяването на Effie Effectivness Index®.
За втора поредна година организаторите на фестивала за рекламна ефективност представят и Effie Effectivness Index® - индекс за ефективност, организиран в глобална листа от рекламни агенции и рекламодатели, които се нареждат по степен на резултативност на създаваните от тях комуникационни стратегии. Класации за ефективност на рекламодатели и агенции от целия свят е съставен за почти всички региони в света. В Топ 100 на най-добрите по постигнати резултати агенции в Европа е класирана само една българска рекламна агенция. Това е независимата Reforma, която заема 50-то място сред европейските агенции от 46 страни. Reforma се нарежда и на 18-то място в Топ 20 в класацията на европейските независими агенции, които не са представители на глобални рекламни мрежи. Спрямо миналата година, която беше пилотна в учредяването на Effie Effectivness Index®, агенцията е минала напред в класацията с 4 позиции. Reforma е най-ефективната в България агенция за 2012 година според току що отминалия регионален Effie Awards фестивал.
Еffie Worldwide е единствената по рода си престижна награда за ефективност на маркетинговите комуникации и маркетинговата индустрия, която от десетилетия се е превърнала в златен стандарт за постигнати резултати. От основаването си през 1968 година, наградите Effie са глобален символ за резултатност на рекламната комуникация. Наградата се присъжда не само на рекламната агенция, която е създала печелившата стратегия, но и на клиента, който е постигнал ефективни резултати вследствие на прилагането на рекламната стратегия.
Допълнителна информация:
През лятото на 2011 година Effie Worldwide обяви определянето на първия Effie Index – първата глобална класация за ефективността на маркетинговите комуникации и маркетинговата индустрия, която определя най-ефективните агенции, рекламодатели и брандове въз основа на резултатите от повече от 40 национални конкурси Effie.
През 2012 година Effie България обявява първата ранглиста на най-ефективните агенции и рекламодатели въз основа на резултатите от конкурса Effie България 2012.
Повече информация за класацията може да намерите на www.effieindex.com.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12007
2
15.12 2016 в 12:40
24.08 2012 в 22:21
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)
Путин се закани да унищожи Украйна след нападението с дрон в Казан