
Google въведе остри ограничения срещу търговците на билети с цел борба с измамите. От януари те ще трябва да бъдат сертифицирани от Google, за да използват услугата AdWords, която позволява на търговците да плащат техните обяви да излизат в първите резултати от търсенето.
От март 2018 г. компанията ще изисква дистрибуторите да публикуват и номиналната стойност на билетите заедно с цената на услугата.
В Обединеното кралство това понастоящем е изискване съгласно Закона за правата на потребителите, но много компании се борят с него или не желаят да спазват правилата.
Google заяви, че промените са предназначени за защита на клиентите от измами. Те ще бъдат насочени към измамниците, които създават временни уеб сайтове, продаващи несъществуващи билети, и които плащат за видимо място в търсачката на Google, преди да изчезнат с парите на феновете.
Но правилата също така затягат ограниченията за страниците, които препродават билети. Те често са регистрирани в Google и се представят като официален продавач, дори когато не са.
Швейцарската фирма Viagogo беше обект на сериозна критика, след като се бе представяла като „официален търговец“ в търсачките, въпреки че всъщност препродава билети.
Актуализираната политика на Google казва, че сайтове като Viagogo, както и StubHub, Get Me In и Seatwave, трябва да известяват клиентите си, че препродават билети, а не са първични агенти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Propaganda
17-годишна ученичка падна и издъхна в класна стая в Бургас
Propaganda
Франция се изсипа по улиците. Мощни протести срещу пенсионната реформа на Макрон
Lpp
Диверсификация по турски. Анкара подписа с Оман 10-годишно споразумение за доставка на втечнен газ
бай Падежко
Плешивият бункерен дядка. Русия цензурира снимките на Путин, които го поставят в унизителна светлина