Bob надцака "Кольо"

Последна промяна на 19 март 2012 в 22:05 1858 0

Боб и Кольо родиха нов фолклор във Фейсбук
Боб и Кольо родиха нов фолклор във Фейсбук
Bob надцака Кольо в избухналата преди дни рекламна битка между мобилните оператори. Новият телеком бранд bob (притежаван и развиван от "Мобилтел") сваля цената на минута разговор към всички национални мрежи до 10,8 стотинки, съобщиха от компанията. Толкова ще струват и смс-ите. "С тази уникално ниска цена новият телеком бранд отговаря на предизвикателството на "Кольо", уточниха от bob. Кольо (call-yo) е персонаж от рекламен клип на "Виваком". В него младежи с красноречивите имена Боб и Кольо, седнали един до друг в автобус, се хвалят кой говори по-евтино по телефона. Основният аргумент на вивателския Кольо е, че говори за 11 стотинки, докато Боб харчи цели 12 стотинки на минута. С новата цена на "Мобилтел" обаче, рекламата става подвеждаща и попада под ударите на Закона за защита на конкуренцията като нелоялна конкуренция и подвеждаща реклама. Вероятно точно това е била и целта на "Мобилтел". В прессъобщение, разпратено до медиите се казва: "С новата цена bob остава най-изгодният избор за хората, които предпочитат дългите разговори на ниска цена. С това намаление рекламата на "Кольо" от утре се превръща в подвеждаща". "По-ниската цена на bob важи не само за новите абонати, а и за всички сегашни потребители", казват от телекома. Спорът между Боб и Кольо вече роди нов фолклор във Фейсбук. В мрежата се появи симпатичен колаж, който описва ценовия спор между двата телекома.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !