Bob надцака Кольо в избухналата преди дни рекламна битка между мобилните оператори. Новият телеком бранд bob (притежаван и развиван от "Мобилтел") сваля цената на минута разговор към всички национални мрежи до 10,8 стотинки, съобщиха от компанията. Толкова ще струват и смс-ите.
"С тази уникално ниска цена новият телеком бранд отговаря на предизвикателството на "Кольо", уточниха от bob.
Кольо (call-yo) е персонаж от рекламен клип на "Виваком". В него младежи с красноречивите имена Боб и Кольо, седнали един до друг в автобус, се хвалят кой говори по-евтино по телефона. Основният аргумент на вивателския Кольо е, че говори за 11 стотинки, докато Боб харчи цели 12 стотинки на минута.
С новата цена на "Мобилтел" обаче, рекламата става подвеждаща и попада под ударите на Закона за защита на конкуренцията като нелоялна конкуренция и подвеждаща реклама. Вероятно точно това е била и целта на "Мобилтел". В прессъобщение, разпратено до медиите се казва:
"С новата цена bob остава най-изгодният избор за хората, които предпочитат дългите разговори на ниска цена. С това намаление рекламата на "Кольо" от утре се превръща в подвеждаща".
"По-ниската цена на bob важи не само за новите абонати, а и за всички сегашни потребители", казват от телекома.
Спорът между Боб и Кольо вече роди нов фолклор във Фейсбук. В мрежата се появи симпатичен колаж, който описва ценовия спор между двата телекома.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Украйна стои зад убийството на ген. Игор Кирилов в Москва
Христо Иванов доведе Делян Пеевски, заяви Радомир Чолаков
Насар вдига категорията: ''Ако се оперирам, може никога да не се върна''
Украйна спира транзита на руски газ