Петя Стоянова е новият директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел. Тя ще отговаря за всички рекламни дейности на телекома, ще се грижи за налагането на нови продукти и услуги, както и за успешното развитие на бранда Мтел.
Петя Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании. Името й е свързано с изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др.
В различни периоди от професионалната си кариера госпожа Стоянова развива стратегически маркетинг проекти на ключови клиенти в международната агенция „New Momеnt New Ideas Company”. Повече от 5 години Петя работи като директор „Корпоративен маркетинг“ в Глобул с фокус върху позиционирането и изграждането на марката на телеком оператора.
Работата й като маркетинг консултант и търговски директор в БНТ е с основен фокус върху преструктурирането на процесите в търговския отдел, създаване и дефиниране ролята на маркетинг функцията, както и изграждане на система за оценка на ефективността на телевизионните предавания. Последните й проекти са свързани с работата на консултантската фирма Power Brand, където основният й фокус е върху създаване и развитие на нови марки.
Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Mumko
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
yoghurt
Радев за Пеевски: Тази наглост на стероиди няма да се осъзнае или да изчезне от само себе си
yoghurt
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
Човека
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор