Quantcast

Gucci Made to Measure: За мъжа, който иска най-доброто

OFFNews Последна промяна на 02 декември 2014 в 12:25 1947 0

Рекламна публикация

Gucci отдавна се отличава като един от символите на успеха сред най-стилните хора по целия свят. Представяме ви новата ароматна легенда в лицето на безупречно изтънчения Gucci Made to Measure - за мъжа, който иска най-доброто.

Проницателният ценител

Светски и изтънчен, това е мъжът, чието мнение има тежест: другите, естествено, се съобразяват с неговата преценка.

Дори в ежедневието си, той изпъква сред тълпата в своя костюм Gucci и класическия Gucci by Gucci аромат. Въпреки това, когато случаят го изисква, нашият изискан герой ще се стреми да се отличи с нещо специално ушито за неговото тяло и съгласно личните му изисквания. В стремежа си към абсолютния финес, италиaнското майсторство и ненадминатото внимание към детайла, той носи Made to Measure.

Парфюмът Gucci Made to Measure представя един силно мъжествен партньор за иконичния женски парфюм Gucci Première. Също както героинята Première е обгърната в своята модерна рокля и обляна в аромат, така и нейният компаньон е представен в елегантен костюм и аромат Made to Measure. Той е познавач и всеки негов ход говори за желанието му да бъде уникален, като му придава характерна завършеност. Неговият аромат, неговите дрехи и неговото поведение го отличават като човек, какъвто всички останали се стремят да бъдат.

Аромат по поръчка

Made to Measure е пикантен ориенталски аромат, създаден, за да оставя трайно впечатление.

Ароматът е създаден по същия начин, по който се прави костюм по мярка (Made to Measure): всеки акорд, съставките, структурата, това е цялостният образ на пълната хармоничност и детайлност. Ароматът съчетава стриктно подбрани съставки от целия свят, като отражение на изтънчеността на шивашкото майсторство. Това е аромат, специално разработен в унисон с философията на Gucci за внимание към детайла – парфюм, на който бяха посветени много години и хиляди допълнения, за да стане съвършен.

Връхни нотки: калабрийски бергамот, тунизийски цвят от портокал, френска лавандула, семена анис

Тази първа среща с аромата е подобна на усещането при докосване до ръчно изработен костюм.

Ръчно събираните семената от анис, обработен тунизийски портокалов цвят и най-добрият калабрийски бергамот.

Най-качествената провансалска лавандула смекчава тяхната сила, произвеждайки грижовен, мек и топъл ефект за кожата – стилно и комфортно, като допир от коприна.

Сърцевинни нотки: индийско орехче от Шри Ланка, водна лилия, плодове от хвойна, слива, канела

Сърцевината на аромата е еклектична, богата на ухания и с плътна текстура – изкусителна комбинация, разтапяща с характерен ефект.

Плътността и мъжествената елегантност се постигат с помощта на пикантните и ободряващи нотки на хвойната. Докато богатите загадъчни ухания на индийско орехче от Шри Ланка и сочна слива пресъздават мекотата на кашмира.

Базови нотки: лабданиум, пачули, кожа, кехлибар

Така, както изящната изработка на един костюм му придава линия и силует, остатъчните нотки очертават кройката на аромата.

Богатството на кехлибара, заедно с изобилното усещане за обработена кожа и пречистен андалуски лабданиум, се сливат в комбинация, за да изразят една безпогрешна мъжествена изтънченост. Ароматният подпис изпъква благодарение на най-качествен индонезийски пачули: знакова съставка във всички парфюми на Gucci – рафинирани, екзотични, посланици на истинския лукс.

Още една съставка е необходима: мъжът. За един костюм е от изключителна важност неговият силует, докато собственикът му го носи. Само тогава – когато е облечен – той става нещо повече. По подобен начин, обработената кожа и богатите подправки в състава на парфюма се комбинират с топлината на кожата, за да създадат характера на мъжа Made to Measure и да опишат стила, който той притежава.

Изисканият дизайн


Отварата от цялото това разнообразие създава високи очаквания и към дизайна. Тези очаквания могат да бъдат открити в изискания флакон и опаковка на Фрида Джанини, създадени, за да бъдат най-красивото допълнение към Gucci Première.

Made to Measure е представен във флакон – тежък и величествен, изработен от качествено стъкло, представител на висшата парфюмерия, специално подбран така, че да отразява стандарта, който този парфюм заслужава. Цветовата схема е изящната плочка и перлено сивия, направен по поръчка, костюм. Както всяка дреха, направена по поръчка (Made to measure), флаконът носи почерка на основателя на модната къща Guccio Gucci, подчертан в случая с лъскав емайл. Всеки флакон има ръчно полирана и по този начин индивидуално завършена капачка от масивен метал в изключителен златен цвят, върху която се отличава знаковия за Къщата horsebit.

Кутията е украсена с диамантена шарка Gucci, която връща назад във времето към 30-те години и е отражение на наследството на модната къща. Тя също така е декорирана с матирано злато и тъмносив вариант на известната лента, която Gucci използват в сайта си.

Фрида Джанини ентусиазирано казва: „Визията на Made to Measure трябваше да е нещо изключително специално и точно това направихме. Тя е изключително стилна, така че да подхожда на нашия главен герой.”

Изисканият посланик

Актьор, писател, режисьор и преподавател в университета, Джеймс Франко, който от 2008 г. участва като лице на различни аромати в кампаниите на Gucci (включително Gucci by Gucci Pour Homme и Gucci Pour Homme Sport), се завръща, за да влезе в ролята на мъжа Made to Measure. Сред множеството му изяви през 2013 г., Франко изгря като Оскар Дигс в дългоочаквания филм на Сам Рейми „Оз: Великият и могъщият“ (“Oz: The Great and Powerful”) и силно критикувания „Купонджийки“ (“Spring Breakers”), режисиран от Хармъни Корийн. Той скоро режисира и участва в адаптацията по книгата на Уилям Фокнър „As I Lay Dying“, чиято премиера ще се състои на филмовия фестивал в Кан през 2013 г. Това лято Франко ще участва в „Края на света“ (“Тhe end of the world”) заедно с Джона Хил и Сет Роджен. Също така, той наскоро засне „Истинска история“ (“True Story”) в тандем с Джона Хил, а скоро започва и заснемането на филма на Пол Хагис „The third person”.

Франко за първи път достига международна слава с неговата роля на анти героя Хари Озбърн в отличената трилогия на Сам Рейми „Спайдърмен“ (2004 г.). Той играе и в репродукцията на „Планетата на маймуните“ – „Възходът на планетата на маймуните“ (2011 г.).

Сред наградите, които е получавал, са "Златен глобус" за най-добра мъжка роля за биографичния филм на TNT - “James Dean” (2001), номинация за "Златен глобус" за „Pineapple Express“ (2008), награда от Independent Spirit за най-добра поддържаща мъжка роля във филма на Гус Ван Сант – „Мляко“ (2008) и няколко награди и номинации за ролята му в драмата на Дани Бойл – „127 часа“ (2010). В умението си да се превъплъщава в различни роли и жанрове, Франко няма равен, той е еднакво добър както в драматични, така и в комедийни роли.

През своята кариера Франко неколкократно се е консултирал с Фрида Джанини за своето специално облекло за червения килим. През февруари 2011 г. той е домакин на 83-ите годишни награди на Академията и е облечен с Made to Measure. Самият той отбелязва: „Както аз се стремя към съвършенство във всички мои начинания, независимо дали филми, изкуство или литература, чувствам естествена връзка с ценителя на Gucci Made to Measure“.

Джанини казва: „Джеймс има вроденото умение да съчетава класически и съвременен стил, както и да придава на формалното облекло индивидуален облик, персонализирайки духа на нашия Made to Measure герой. Неговото отличително остроумие, интелект и силно чувство за себеизразяване са перфектно отразени чрез персонализираните шивашки умения на Gucci. Джеймс предизвиква да се шие за него”.

Кампанията

Франко е звездата в незабравима рекламна кампания, която е въплъщение на мъжката изисканост.

Джеймс Франко, красиво облечен в Made to Measure смокинг, стои пред дъговиден прозорец в хотел Sunset Tower, една от най-големите забележителности в Ню Йорк. Неговият стил Арт Деко и запомняща се форма са загатнати във флакона Made to Measure. С поглед към бляскавия градски пейзаж, той е вдъхновен от града на мечтите, града на възможностите, градът на фантазиите. Това му напомня за перфектна лятна нощ, в която кара своето 1965 Lamborghini 350 GT по Мълхолън драйв, а Градът на ангелите блещука на заден фон. Той усеща свободата на града, на собствената си съдба.

Режисьорът на тази изключително изтънчена реклама е Николас Уиндинг Рефн, който е режисирал известния филм „Drive” (2011), за който получава награда за най-добра режисура на филмовия фестивал в Кан, международно награден за трилогията „Pusher” (1996-2005), както и за култовия хит „Бронсън“ (2008) и „Изгревът на Валхала“ (2009). Неговият следващ бъдещ филм – „Only God Forgives“ ще бъде прожектиран в рамките на надпредварата на филмовия фестивал в Кан през 2013 г.

Уиндинг Рефн споделя: „Снимахме в Лос Анджелис, защото Gucci Première и Made To Measure са естетика в киното: става дума за изображения, мечти и фантазия. И двамата, нашият герой и героиня, гледат през прозорец, филтър към въображаемия свят. Те гледат навън към ЛА: градът на въображението. Всичко в този мъж говори за перфекционизъм, вкус, елегантност – стил, който носи индивидуалност”.

В печатната визия се вижда отражението на лицето на Франко в стъклото на неговата кола и светлините на града, които блестят наоколо. Визията е заснета от Мерт Алас и Маркус Пигот, които коментират: „Да се завърнем към работа с Gucci е все едно да с завърнем вкъщи. Налице е общ визуален език, общи креативни очаквания. Представянето на героя, толкова уникално стилен, колкото и самия мъж Made to Measure, беше най-голямото предизвикателство".

Телевизионната и печатната рекламни кампании на Made to Measure, са под ръководството на арт директора Рикардо Руини, творческия директор в REM (Ruini e Mariotti), който работи съвместно с Фрида Джанини в кампаниите на Gucci за мода и аромати от 2007 г., включително Gucci Guilty, който спечели желаната награда за най-добра медийна кампания на US FiFi Awards през 2011.


Гамата

Gucci by Gucci Made To Measure EДТ (50мл)
Gucci by Gucci Made To Measure EДТ (90мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Спрей за път (30мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Лосион за след бръснене (90мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Душ гел (150мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Балсам за след бръснене (75мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Део стик (75гр)

Повече информация можете да намерите ТУК

Виж още за:
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !