Експерт: Скъпи чадъри има и в Гърция, проблемът на туризма ни е и негативната пропаганда

OFFNews Последна промяна на 17 юни 2020 в 09:19 4964 6

Снимка БНР

Проблемът на българския туризъм, освен нещата, които трябва да оправим, свързани с инфраструктура, с логистика, с популяризиране, с някои неща откъм качество, с това да имаме една запазена природа и да нямаме презастрояване, което никой не желае, е негативната пропаганда, която наистина се появява навсякъде вече и наистина, ако прегледаме детайлно, ще видим, че много лоши примери имаме и навън“, каза пред БНР Константин Занков от Института за анализи и оценки в туризма.

Според него не трябва на преден план винаги да излизат скъпите шезлонги и чадъри на Черноморието ни, тъй като и в Гърция има такива.

“Определено българинът обича да пътува, обича и Гърция. Това е една хубава дестинация, която предлага плажна ивица от 15 000 километра, докато в България това са 400 км. Предлагаме различни туристически продукти, но определено има плюсове и минуси и на двете дестинации", каза Занков.

Според него в понеделник към южната ни съседка са пътували не само пътешественици и туристи за летния сезон, но и изключително голям брой служители и работници, които отиват да работят там за лятото.

“Българският туристически продукт определено има нужда от много промени и доста подобрения, които трябва да се направят, но пък имаме много добри примери, определено имаме много комплекси, работещи по еталон, от които пътешествениците са много доволни, които предлагат едно невероятно качество. Имаме лоши примери и навън, имаме лоши примери и в България“, добави той.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1810

6

Пенчо бре

18.06 2020 в 06:57

Някъде има недобри неща - значи и у нас може! Логично и аналитично!

13409

5

мнение от IP

17.06 2020 в 12:05

Ами като пример от България мога да посоча, че собственик на хотела, в който сме отседнали, ни се накара защо колата е паркирана някъде. Боклука си изхвърляме сами. Една всеобща киселост витае в персонала и това е до голяма степен заради заплащането и принудата на хората да работят това за да преживяват някак, идвайки от цялата страна през лятото, живеейки при гадни квартирни условия и т.н. Отделно всичките опити да ти измъкнат някак повече пари. В Гърция знаят, че туризмът е техният бизнес.

11508

4

Бухльо

17.06 2020 в 11:31

Да бе пич, има скъпи чадъри. Ама в Северна Гърция са само на места като Marble beach и пак не са толкова скъпи като по нашите мутренски плажове.
Докато не разберете, че рекламата върви ръка за ръка с качество и обслужване, а не с евтина и глупава пропаганда, няма да спечелите.

9476

3

voododoll

17.06 2020 в 10:56

Над 15 години вече ходя в Гърция. Нито веднъж не са ме цакали със сметка. Нито веднъж не са ми искали пари за чадър и шезлонг. Халкидики вече го обиколих на длъж и на шир , отделно съм ходил няколко пъти и надало от Солун по Катерини и околията. Навсякъде схемата е еднаква. Чадър и два шезлонга срещу консумация от заведението или безплатни ако си от самия хотел който стопанисва ивицата. В най- лошия случай чадър и два шезлонга ти излизат две фрапета. Демек пристигате идва сервитьора, поръчвате две фрапета, и никой повече не ви закача. Дори сме си оставяли кърпите на шезлонгите и отиваме да ядем някъде и се връщаме пак на същото място. На следващата сутрин сервитьора като те види вече знае и какво искаш. Носят ти безплатно и вода. В заведенията на повечето места хляба е безплатен. Многократно са ни подарявали и десерт, без да сме го поръчвали и плащали. Гърците може да си имат интереса но правят така че да се чувастваш добре, и да искаш да се върнеш пак. Тук не е така...

8162

2

sawall

17.06 2020 в 10:15

Лоши примери има и навън, така е. А къде са конкретно хубавите примери от България? Ще ви кажа - това са тихи плажчета, за които местните хора си траят колкото може повече, за да не станат и те лоши примери. И пак стават, като Алепу. Докато навън лошите примери се балансират с истинска защита на околната среда, регулиран бизнес, мисъл за бъдещите десетилетия, стратегия за развитие, която се спазва, а не всеки тюфлек да получава разрешително да строи вълнолом и да прасне хотел. И после други тюфлеци да наглеят и да ни лъжат. Това е проблемът на туризма в България, не лошата пропаганда.

1000

1

wreathbro

17.06 2020 в 10:13

Ex ex .... "Ние сме добри ама хората не разбират колко сме добри"
колко пъти сме чували това ... :)