Четири демонстрационни центъра за тестване на тол услуги започват работа от днес. Те са в София, Пловдив, Варна и Русе, съобщи АПИ.
Превозвачите ще могат да тестват издаването на маршрутни карти за тежкотоварни автомобили от 14 до 18 часа. Ще могат да се запознаят и с т.нар. тол калкулатор, който на база тестови обхват на пътищата с тол такса и тестова тарифа, ще изчислява дължимата такса за определен маршрут.
В центровете с помощта на служители на Националното тол управление ще може да се тества купуването на маршрутни карти от четирите канала, по които АПИ ще ги продава – терминал за самообслужване, сайта www.bgtoll.bg, мобилното приложение и от гише.
В столицата демонстрационният център ще е в административната сграда на бул. „Цар Борис III“ №215, ет. 6, а в Пловдив (ул. „Христо Г. Данов“ №22), Варна (бул. „Доктор Пискюлиев“ №3) и Русе (ул. „Отец Паисий“ №5) – в съответното Областно пътно управление.
Превозвачите може да изпращат въпросите за въвеждането на тол системата и на електронния адрес: consult.toll@api.bg.
Центровете ще работят минимум два месеца и целта е нашите служители в тях да отразят всички препоръки на превозвачите, коментира проф. Олег Асенов, член на Управителния съвет на АПИ. При необходимост в тях ще се правят специализирани работни срещи, а по заявка ще може да се организират и обучения с представители на браншовите организации.
Тези тестове са част от техническата експлоатация на тол системата, като в нея поетапно ще бъдат включвани отделни компоненти. След като тя приключи успешно, до няколко месеца, но не по-късно от 1 март 2020 г., ще започне и търговската й експлоатация, при която тежкотоварните автомобили ще преминат от винетки към тол такси.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
4022
2
20.08 2019 в 11:58
пред училищна възраст.Нещо за формат А4(210х297mm)
Да сте чували за "Word","Excel" ,"Autocad" или това Ви е нивото!
4022
1
20.08 2019 в 11:19
Преди известно време бе публикуван "Анекс"(Допълнение към основния Договор,за тези които не знаят) От който
Анекс,което и да е техническо лице ще се убеди,че това
лице е некомпетентно.Този човек е скаран с българската литература за Ветрови натоварвания"(За какво е БАН).
Скаран е с "Проектирането","Строителството" и "Рехабили
тация и поддържане" на пътища,както в НРБ и РБ.В България
пътищата се оразмеряват на базата на "Меродавни автомо
били", "Оразмерителен автомобил","Настояща и перспектив-
на(прогнозна) Интензивност" за минимум 15 години!!!
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Кабинетът на Шолц падна, Мерц е все по-близо до властта в Германия