Обява за назначаване на експерти по проект bg161po003-1.2.02 – 0007 – c0001 „Изграждане и функциониране на офис за технологичен трансфер „Иновативен капитал””, финансиран по оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика”

07 август 2012 в 06:53 502 0

logo

О Б Я В А

ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ЕКСПЕРТИ ПО ПРОЕКТ BG161PO003-1.2.02 – 0007 – C0001 „ИЗГРАЖДАНЕ И ФУНКЦИОНИРАНЕ НА ОФИС ЗА ТЕХНОЛОГИЧЕН ТРАНСФЕР „ИНОВАТИВЕН КАПИТАЛ””, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013

 

ДЗЗД „Иновативен капитал” е новосъздаден консорциум, учреден с цел създаване и развиване на офис за технологичен трансфер и е бенефициент по проект BG161PO003-1.2.02 – 0007 – C0001 „Изграждане и функциониране на Офис за технологичен трансфер „Иновативен капитал””, финансиран по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, в рамките на който се публикува настоящата обява за назначаване на експерти на следните позиции:

1 бр. „Експерт - организация на административните и финансови дейности на Офиса за технологичен трансфер”

 

ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  1. Отговаря за текущото управление и организирането на административните и финансовите дейности на Офиса за технологичен трансфер;

  2. Отговаря за изпълнението на дейностите по проекта в това число за: бази данни; придобиване на нови източници на финансиране; бизнес планиране; управление на парични потоци; управление на проекти и административни дейности; провеждане на обучения;

  3. Планира дейностите и следи за точното и навременно им изпълнение, съобразно графика на проекта;

  4. Организира провеждането на тръжните процедури;

  5. Отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта;

  6. Следи за възникнали проблеми и тяхното навременно отстраняване;

  7. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свърза­ни с длъжността.

 

Експертът трябва да отговаря на следните основни изисквания:

- минимум средно образование;

- опит в сферата на административното и финансово управление.

 

Месторабота: гр. София, ул. „Леге” № 15

Брутно месечно възнаграждение: 846, 70 лв.

 

1 бр. „Експерт - организация и извършване на маркетинг и реклама на Офиса за технологичен трансфер

ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  1. Отговаря за маркетинга на Офиса за технологичен трансфер;

  2. Организира и провежда рекламни дейности и кампании;

  3. Организира участието на Офиса за технологичен трансфер в различни специализирани събития и прояви;

  4. Участва в организирането и провеждането на обучения;

  5. Участва в провеждането на тръжните процедури;

  6. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свърза­ни с длъжността.

 

Експертът трябва да отговаря на следните основни изисквания:

- минимум средно образование;

- опит в сферата на маркетинга и рекламата.

 

Месторабота: гр. София, ул. „Леге” № 15

Брутно месечно възнаграждение: 846, 70 лв.

 

1 бр. „Експерт, отговарящ за организацията и извършването на тясно специализираните дейности на офиса, в това число дейности по трансфер на технологии”

ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  1. Отговаря за осъществяване на комуникация и изграждане на комуникационни връзки с изобретатели и млади предприемачи;

  2. Извършва оценка на пазарния потенциал на иновативния продукт/услуга; 

    3. Отговаря за търсене и проучване за потенциални партньори за стартиращи предприятия и предприемачи;

     

    4. Участва в организирането и провеждането на обучения по правни и бизнес теми;

     

    5. Предоставя консултации и подкрепа по отношение на защита на интелектуалната собственост;

     

    6. Участва в провеждането на тръжните процедури;

     

    7. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свърза­ни с длъжността.

     

    Експертът трябва да отговаря на следните основни изисквания:

     

    - минимум средно образование;

     

    - опит в сферата на управлението на интелектуалната собственост.

     

    Месторабота: гр. София, ул. „Леге” № 15

     

    Брутно месечно възнаграждение: 846, 70 лв.

     

    Ние предлагаме:

     

    - трудов договор на пълен работен ден;

     

    - работа в иновативен и динамичен екип;

     

    - възможност за кариерно развитие.

     

     

    Крайните срокове за подаване на документи за съответните позиции са, както следва:

     

    За „Експерт - организация на административните и финансови дейности на Офиса за технологичен трансфер” – до 14.08.2012 г.

     

    За „Експерт - организация и извършване на маркетинг и реклама на Офиса за технологичен трансфер” - до 26.08.2012 г.

     

    За „Експерт, отговарящ за организацията и извършването на тясно специализираните дейности на офиса, в това число дейности по трансфер на технологии” – до 26.08.2012 г.

     

     

    Документи за кандидатстване се подават на адрес: гр. София, ул. „Леге” № 15 или [email protected]

     

    Интервюта ще бъдат проведени само с одобрените по документи кандидати.

    Този документ е създаден по проект BG161PO003-1.2.02 – 0007 – C0001 «Изграждане и функциониране на Офис за технологичен трансфер „Иновативен капитал”», Бенефициент: ДЗЗД „Консорциум Иновативен Капитал”. Документът е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и държавния бюджет на Република България. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ДЗЗД “Консорциум Иновативен Капитал”и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.

Виж още за:
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Най-близкият съратник на Стивън Хокинг проф. Томас Хертог е в подкаста на OFFNews