Жалба срещу Vivacom: Жена с безсрочен договор подведена да подпише нов, за 2 г.

Александра Маркарян 30 септември 2013 в 16:34 33360 28

БТК Снимка: Sofia Photo Agency
БТК Снимка: Sofia Photo Agency

Жена с безсрочен договор към "Виваком" е била излъгана от служител на фирмата, че договорът ù е срочен, изтича и е подписала нов, за 2 години. Впоследствие разбрала, че служителят я е излъгал. Това пише в жалба, препратена до OFFNews, Миглена Гигова - дъщеря на потърпевшата Раиса Гигова. Тя изпрати писмото си в на редакционния ни e-mail, след като описахме случая на 86-годишна жена - абонат на "Виваком", която е била подведена да сключи двугодишен договор за мобилен телефон, без да има намерение или възможност за това, а е отишла в офиса на компанията просто за да плати стационарния си телефон. След публикацията в OFFNews от БТК (Vivacom) обещаха прекратяване на договора без неустойки за жената.

Днес публикуваме жалбата на Миглена Гигова, която миналата седмица препратихме до Vivacom, откъдето очакваме отговор за разрешаването на случая.

Сигнали, свързани с нарушения от страна на телекомуникационните компании в България, може да изпращате на електронната ни поща [email protected].

 

Казвам се Миглена Гигова и Ви пиша по повод на обидата, унижението и безпардонното поведение, които ми бяха нанесени вчера (случилото се е от 16 септември, а жалбата е подадена във "Виваком" на 17 септември, понеделник - бел. ред.) в 19:30 ч. в офис на фирма "Виваком" с адрес жк. "Младост 3", ул. "Филип Аврамов" 3, "Кауфланд", от работещите там касиерки. Поради липсата на бадж, мога да цитирам имената само на една от тях - Клементина Иванова. Въпреки опитите да разбера имената на другата касиерка, от която реално получих по голямата част от обидите, не успях.

Накратко ще опиша повода, породил подобен вид отношение към мен и моята майка - Раиса Гигова.

На 16.09.2013 г. около 17:30 ч. моята майка - Раиса Гигова (дългогодишен и лоялен клиент на "Виваком"), търси съдействие от служител на "Виваком" в горепосочения офис, породено от непрестанното позвъняване (4 поредни пъти само на 16.09.2013) по всяко време на денонощието (вкл. след 20:00 ч.) от служители на фирмата, които ù предлагат различни абонаментни планове.

Моята майка изисква информация от касиера в посоченият офис - Клементина Иванова, за статуса на нейния договор и съответно поради каква причина служители на "Виваком" непрестанно ù звънят. В отговор Клементина Иванова обяснява на моята майка, че договорът ù е ИЗТЕКЪЛ и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да подпише нов такъв, също така обяснява, че служителите на "Виваком", ще продължават да я "ТОРМОЗЯТ" - буквален цитат, с телефонни обаждания, ако не подпише нов договор.

След това моята майка изисква информация за предложения от касиерката абонаментен план за срок от 2 години. В отговор и се обяснява, че за да получи такава детайлна информация, трябва да положи подписа си на електронното устройство. Майка ми се подписва, за да получи информацията. След това ù се предоставя вече попълнен договор за срок от 2 години на абонаментен план MaxiCall S, с думите „...вижте го, така изглежда, това е най-изгодният за вас, за съжаление не можете да се възползвате от сегашните промоции за 50% отстъпка за първите 6 месеца и подарък телефон, за които казах в началото, защото планът от договора, който вече е ИЗТЕКЪЛ не предполага да ползвате промоцията".

След тези думи ù се дава информацията какво реално включва новият абонамент и майка ми се съгласява, за да не се окаже че ще ù спрат телефона, щом е изтекъл срокът на предишния план и не е ясно каква сума ще трябва да плати. Очевидно е, че майка ми не е информирана и разчита на компетентно и професионално обслужване, каквото сме получавали от предишни служители в този офис/магазин. Тя разбира, че вече е подписала въпросния договор.

След 1 ч. от събитието, майка ми проверява старият си договор и установява, че той е бил БЕЗСРОЧЕН - съответно, този договор няма как да ИЗТЕЧЕ и тя няма законово задължение да подпише нов.

Съответно разбира, че е била излъгана и умишлено подведена от касиерката Клементина Иванова за да подпише нов договор за 24 месеца, като единствен и най-изгоден план. Моята майка е на 53 г. Разтроена от измамата, търси моето съдействие. Решаваме да се върнем в горепосоченият офис и да потърсим правата си.

Завръщането ни в същият офиса става в 19:10 ч. Влизайки, аз моля да се срещна и да разговарям директно с управителя на офиса. Получавам информация, че неговото работно време е от 9:00 до 18:00 ч.,съответно вече го няма в магазина.

Касиерът Климентина Иванова, видимо раздразнена, излиза от касата, идва при нас на опашката, където чакаме и арогантно ни задава въпроса "Какво искате?".

Обясняваме ситуацията, която се е получила преди 1 час, и молим за обяснение поради каква причина тя е предоставила на майка ми недостоверна информация за статуса на нейните взаимоотношения с "Виваком" и защо е била задължена да подпише нов договор, и то за 2 години, представен като единствен изгоден.

Касиерката Климентина Иванова, без да отговаря на въпросите ни, пита директно какво искаме от нея. Нашето желание е да се анулира подписаният в 18:00 ч. нов договор, който предстои да влезе в сила в 24:00 часа, и да се възвърне предишният статус "Безсрочен".

Служителката нервно взима новия договор и започва да търси начини за анулирането му. В този момент аз звъня на номер 123, откъдето получавам потвърждение, че новите договори влизат в сила от 24:00 на 16.09.2013. Подробно обяснявам ситуацията и операторът ме съветва да подам жалба, ако не бъде анулиран новият договор.

След около 15 минути Клементина Иванова ни съобщава, че договорът вече е в сила и не може да бъде прекратен. Оказва се, че има законово нарушение от страна на "Виваком" и вместо в 24:00 ч, договорът е влязъл в сила час след подписването му.

След така създалата се ситуация искаме да пуснем жалба с входящ номер. Касиерката арогантно ни съветва "да си напишем жалбата вкъщи и да си я пуснем където искаме". Настояваме да е на място. Беше ми предоставен лист, и съответно моята майка започна да описва предмета на жалбата.

Писането се осъществява в офиса, върху рекламен плот, тъй като това е единственото удобно място. След 5 мин. другата касиерка, без бадж с името си, застава до нас и ни заставя да се преместим, там не било място за клиенти, а само за служители. Започват словесни нападки срещу нас. Моля касиерката да се обръща към мен и моята майка с уважение, защото все пак ние сме клиенти, и ако е възможно да използва уважителната форма на изказ "Вие". Служителката отвръща, че моят български език е "зле" - цитирам дословно.

"Сигурно сте права, все пак вие сте касиерка във "Виваком", казах. В отговор чух „Тая пък, за каква се мислиш, явно ти работиш във "Волф". Обяснявам, че съм клиент и не мисля, че трябва да получавам такова отношение от служител на "Виваком", но касиерката, викайки, при условие, че в офиса има около 10 клиента, ми казва ще си метне униформата и "тогава ще видиш какво те чака". След тази реакция аз и моята майка напускаме този офис. Отново звъня на тел. 123 и търся съдействие какво мога да направя в така създалата се втора абсурдна ситуация. Оттам ме съветват да подам жалбата си електронно или в друг офис.

Изключително съм обидена, разочарована и възмутена от нискоквалифицираното обслужване, от арогантното поведение и неумението да се съдейства и да се помага на клиенти от тези две млади служителки на "Виваком".

Предоставям на Вас възможността да компенсирате по някакъв начин, по ваше усмотрение, накърнените клиентски права на моята майка и на мен.

Искрено се надявам жалбата ми да бъде взета под внимание и тези две служителки да понесат съответната отговорност!

Миглена Гигова

София

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

 
X

Да помогнем на украинските деца!