Как Спиди оставиха без подаръци за Коледа трите ми деца

Десислава Олованова 22 декември 2020 в 16:10 111282 11

Десислава Олованова

В малките часове на 6-ти декември 2020 г., няколко дни след като повечето магазини в България затвориха принудително, докато семейството ми вече блажено спеше, направих нещо нетипично за разхвърляната ми същност, която е свикнала да прави всичко в последния момент - поръчах коледните подаръци на трите си деца от онлайн магазин. Поръчката беше успешно завършена и надлежно платена – за да елиминирам какъвто и да риск да се оплескат нещата в последния момент. За удобство давам за доставка адреса на офиса, в който работя – там всеки делничен ден има предостатъчно хора, които да приемат всяка доставка между 8,30 и 20,00 часа. Вътрешно се похвалих за това, че съм така добре организирана, а не мисля за всичко в последния момент и заспах с чиста съвест и леко сърце.

Уви, съдбата си беше намислила съвсем друг план, който включваше сблъсък с услугите на Спиди България.

До днес подаръците не само, че не са пристигнали, но и шансът да пристигнат за Коледа е нулев. Но това не е най-важното, ще се оправя някак. Усещането за безпомощност и гняв са само част от преживяването в десетте дена, в които безплодно преследвах коледните подаръци на децата.

Ужасният Customer Experience се проявява не само във факта, че пратката не е получена, но и от безобразния начин, по който Спиди манипулират и лъжат в комуникацията си. Пет дена след като поръчката е пристигнала в България, Спиди поставят на линка за проследяване информацията, че пратката е била доставяна 2 пъти на адрес, но там е нямало кой да я получи. Следва информация, че клиентът, т. е. аз съм уведомена за невъзможността на куриер да достави пратката. Тази информация, разбира се, е напълно невярна, пратката никога не доставяна на адрес, нито Спиди са се свързали с мен.

Последва отчаян опит да се свържа със Спиди по телефон и да разреша недоразумението, както ме посъветва доставчика на подаръците, от чийто сайт са купени. Тези опити отнемат общо 10 дни на телефона за информация на куриерската компания.

Всички завършват с машинно записаното „ще се свържем с вас при първа възможност“. 90 позвънявания по-късно такава връзка с мен не е осъществена. Последната ми надежда – посещение на офис на Спиди с цел получаване на информация за пратката, завършва сюреалистичното преживяване. След изчакването на 45 минутна опашка, младо момиче ме увери, че - да – пратката е в склада и не – вероятно няма да мога да я получа да Коледа, защото те имат много работа. Посъветва ме да потърся бързо други подаръци, а тези да върна в последствие и да поискам възстановяване на парите си.

Съдейки по темповете, с които работят Спиди, нищо чудно да приключа успешното връщане на парите, когато вече България е въвела еврото.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3000

11

NXD

26.12 2020 в 16:00

Уважаема госпожо,
Първо, това не Ви е БГ Мама, за да ми мрънкате, че децата Ви не са получили подаръците си.
Второ, на 14 декември направих поръчка от български сайт (защото мисля трезво), която Спиди ми достави на 18 декември.
Успех догодина ;) Да ви имам и сайта за "новини", *смях*

3000

10

Ivan Ivanov

26.12 2020 в 03:07

Да поръчаш на 6.12 от чужбина и да очакваш да го получиш до Коледа си е много рискована авантюра. Пандемия, хората пазаруват онлайн, куриерите изнемогват. Госпожата е трябвало да може да събере две и две. Така че не куриерът е оставил децата и без подаръци, а тя самата със собствената си неорганизираност.

3006

9

Маринела Николова

25.12 2020 в 17:53

Госпожо,защо си мислите че само вашите деца са очаквали подаръци за Коледа ? Знаете ли по колко пакета се обработват на ден и всяка една работа си има капацитет...да не бяхте се правили на "велика мама " и бяхте поръчали от български сайтове ....ама аман от величия и мрънкания

12499

8

anex

24.12 2020 в 14:41

Отишла е до офиса, там са я напсували на майка, прибрала се е, обадила им се е пак и пак са я напсували. Случая е по схемата ЕЖК (една жена каза)....

3006

7

Kalin Stamatov

23.12 2020 в 21:01

Г-жо Олованова,колко ви платиха за публикацията,със всичко мога да се съглася само с това,че сте отишли в склада и не са ви дали ПРАТКАТА И СА ВИ ПОСЪВЕТВАЛИ ДА ПОТЪРСИТЕ ДРУГ ПОДАРЪК ЗА ДЕЦАТА СИ ЗАЩОТО ЩЕ СИ Я ПОЛУЧИТЕ СЛЕД Коледа немога,Вие отидохте ли до офиса?

3004

6

Павлина Спасова

23.12 2020 в 20:31

Pongo76, има някой тъп, но това не са децата на госпожата
Не Ви прави чест да се подигравате с проблема ѝ. Аз също съм възмутена от Спиди. Пратка, която трябваше са бъде доставена за един ден, пристигна със седмица закъснение и след многократно посещение в офисите им. Пратката съдържаше медицинските документи, добре че най-накрая ги доставиха. Имали сериозни проблеми с кадрите, така ми отговориха...

3000

5

Thinkerbell

23.12 2020 в 18:45

Да, случва се и с Амазон. В Италия след един месец чакане, се оказа, че пратката е изгубена... А относно Спиди - имам само положителни впечатления. В пъти по-добри от Еконт.

2995

4

Borislav Todorov

23.12 2020 в 14:26

Да за съжаление е бг е така . Всичко е една пародия и непрофесионализъм . Това дали ще се случи с Амазон . Мисля че не

11519

3

d0ni

22.12 2020 в 23:03

Поръчала от чужбина 2 седмици и малко преди Коледа и се оплаква, че не си е получила стоката!? Нормално куриерите да изнемогват, магазините са затворени, всичко живо поръчва.
И аз имах проблеми със спиди, чакаш много докато вдигнат телефона, но в крайна сметка си получих стоката. За 5-6лв толкова

12062

2

Pongo76

22.12 2020 в 22:45

Каква човешка трагедия. Глобална пандемия, некадърно и крадливо управление, довело до още по-голяма криза. Хора умират на стъпалата на болници, други нямат работа, търговци фалират, топлофикация пак се подиграва на абонатите и ги краде. Обаче госпожата нямала подаръци за коледа за тъпите си деца и чакала половин час на опашка в спийди, което е края на света и като войнстваща бг мама изляла гнева си в мрежата.