От началото на 2022 г. във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация става задължително използването на телефонни линии за комуникация с потребителите.
Освен това се регламентира и общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.
С правителственото решение се създават ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
23293
1
20.10 2021 в 21:32
И не може ли да се направи нещо, та "натиснете 1", "натиснете 2", ... "натиснете 34", да се докара поне до "изберете 341"?
Последни коментари
Люгер Химарс
Със скоростта на ГЕРБ ще стигнем Европа след 40 г. Със скоростта на ПП-ДБ - за 12. Мартин Димитров в подкаста на OFFNews
Пламък Огнен
Със скоростта на ГЕРБ ще стигнем Европа след 40 г. Със скоростта на ПП-ДБ - за 12. Мартин Димитров в подкаста на OFFNews
781000
Маркет линкс: ГЕРБ води с 9% пред втората политическа сила ПП-ДБ
user4eto
Фандъкова: Никой журналист, социолог, политолог не е искал карта за безплатно паркиране от мен
user4eto
Маркет линкс: ГЕРБ води с 9% пред втората политическа сила ПП-ДБ